lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 synes det var helt utrolig, han som hadde vært "fanget" i kroppen sin ute av stand til å gjøre noe som helst klarte å skrive og gå. Utrolig at det ikke blir lagt bedre til rette for treing av slike i Norge.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Ja det programet så jeg. Synes det er tragisk at det ikke gjøres forsøk på å gi alternative behandlinger når de har lyktes med det andre plasser. Å tenk hvor langt han kun ha kommet om han har fått den behanlingen før. Fanget i sin egen kropp i 27 år.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Men jeg tror faktisk han kan komme langt nå også, han var jo ikke så gammel. Men tenk hvor tragisk om ikke foreldrene hadde vært så bestemt som de var, og resurssterk. Da hadde denne mannen sittet ute av stand til å gjøre noe sikkert til han døde som 60-80 åring. På sykehjem de siste 20-40 årene. Det sitter sikkert mange sjeler rundt omkring i verden som lider samme sjebne.
Jojo x3 Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg så dokumentaren og syns det var flott å se på hvordan alle stod på for ham. Og fantastisk at gutten hadde slik fremgang! Tenk hvis alle med hjerneskade kunne fått et sånt tilbud, det skulle jeg selvfølgelig ønske. MEN, slike dokumentarer kan også være "farlige" i og med at mange tenker: Jamen mitt barn da? Og så får vi rop om at dette tilbudet må finnes i Norge også og det skal selvfølgelig være gratis. I USA koster slike tilbud og er ikke for hvem som helst. Men hvem skal betale for dette i Norge? Du og jeg eller foreldre som får barn med hjerneskader?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå