LykkenErTre Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 I dag er jeg endelig i 3. trimester og kan ta fast på siste etappe. Nedtellingen er endelig startet. Håper det siste trimesteret ikke går like sakte som det 2. Er så utålmodig nå. Skulle ønske det var januar...
second_time Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Velkommen til 3. trimester! Jeg skal ha planlagt keisersnitt om en uke. Dagene, timene, minuttene -snegler seg avgårde ;0) Lykke til!!
LykkenErTre Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Takk:-) Tenk, om en uke får du møte babyen din. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå