Gå til innhold

kjoerte over sykkelen til eldste i gaar :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Taarene stod hos han da han skjoente hva hans mamma hadde gjort. Noen, ikke han, hadde vaert saa lure aa parkere hans tohjul sykkel foran bilen min som er rimelig hoey. Ingen sjans til aa se det.Saa da jeg skulle kjoere ungene til skolen kom der en merkelig lyd og jeg stoppet , da laa allerede sykkelen halvveis under bilen og jeg maatte rygge for aa faa den loes.

 

Fare for at det blir ny sykkel foer jul naa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...