Gå til innhold

jeg tror jeg spyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vert litt frem og tilbake med meg og bf, vi bor ikke sammen for det passet ikke oss enda. Men så har jeg snakket litt med en venninne, bedt henne liksom holde meg litt oppdatert på om han holder på med andre samtidig som vi fikser opp i ting.. Hun sier at det gjør han ikke, men idag fikk jeg vite at han faktisk er med henne!!! På den ene festen skulle hun bare være med han og hun drev å rota rundt med han på byn når jeg ikke er der!

Jeg er kjempe skuffa, trodde hun var vennen min jeg.. Men den gang ei, tror jeg må få surre meg litt for å svelge den kamelen der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender du venninna di for å spionere på eksen din?

Skrevet

Om hun har samvittighet til å gjøre noe sånn, dumper du hele dama! Fysj for et menneske...

Skrevet

Det er ikke x (enda)... Og det er ikke snakk om noen spionering, det er snakk om å holde meg oppdate på hva som skjer.. Jeg har da ikke noen interesse av å flytte sammen med en som holder på slikt!

Og hva har vel det med saken å gjøre..

HI

Skrevet

Ja jeg er egentlig mest skuffet over henne.. Hadde ikke sett den komme.. Er igrunnen mest sint og skuffet, men går vel snart over til lei meg. Er litt følsom alene i slutten av svangerskapet..

Skrevet

Hvor gamle er dere siden du får venninna di til å "oppdatere" deg om hva kjæresten din gjør??

Dette er vel strengt tatt ikke venninna di sin jobb?

Hvis du må gå igjennom ei venninne for å vite hva din kjæreste gjør så bør du tenke litt over om du faktisk vil ha denne mannen i ditt liv. Et hvert forhold bør være basert på ærlighet og tillit.

Skrevet

Good riddance to bad rubbish!

Dritkjipt å finne ut, men bedre å finne ut tross alt. Dump begge to, og gå videre med hodet hevet. (HVIS du kan stole på informasjonen du fikk om at de roter, da - vær sikker på det først!)

Skrevet

Noe av den samme skjedde med broren min bortsett fra at det var omvendt og han var ikke sendt ut av sin venn for å "spionere" på dama.

Broren min ble sammen med exen til en kompis og de er fortsatt sammen den dag i dag. Kjøpt seg hus og gode greier:)

Så kanskje det er ekte kjærlighet mellom exen din og venninna di? Uansett så var det nok ikke ment at det skulle bli dere igjen og selv om det er kjipt så er det bare sånn det er noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...