Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har det funket for deg? Strammet opp mage,rompe og lår?? He he.. Vurderer å kjøpe en, men vil høre først om andres meninger om den..... Gått ned noe i vekt foreksempel?? Mine mål: Strammere mage, litt mindre midje, strammere rompe og litt ned i vekt... Er det for mye å håpe på om jeg kjøper en?? Fortell gjerne om den har gjort underverker for deg:D
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjøpte den i fjor, brukte den i ca 1 mnd, gikk inn 4-5 cm rundt magen. Fikk noen sinnsyke blåmerker på hoftene i begynnelsen, rocket vel ett par minutter til å begynne med. Etter en uke rocket jeg i ca.20 min hver dag, Gikk ikke ned i vekt, men gikk inn i cm, skal begynne å bruke den igjen når jeg har født=)
Miss Misantrop Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Nei, den fungerer ikke å bruke for meg. Gjør vondt å bruke den, og etter å ha brukt den noen måneder har jeg hverken fått strammere mage eller rompe. Har gått opp i vekt, men det skal nok ikke rockeringen ha skylden for.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 var veldig flink å bruke den i fjor sommere å da fikk jeg strammere mage, fikk noen sinnsyke blåmerker som varte de 2første ukene å klarte bare ett par min i starten men til slutt kunne jeg gjerne rocke 1 time.. skal begynne med den igjen no..
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for svar, dere:) Noen flere med erfaring?=)
Emma&Adrian Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg brukte min en liten stund i sommer,og fikk mye flatere mage! Fikk ikke de blåmerkene som alle får Måtte slutte med den fordi jeg har så vondt i magen for tia,men når det er over,så skal jeg jammen rocke igjen!
alvis Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Den funker! Jeg fikk 4 cm mindre midje og 3 cm mindre mage på 3 uker. Jeg spiste mindre også da men slanket meg ikke. Kan anbefalle den på det sterkeste.
2søtesmåh Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 FÅtt blåmerke på ene siden..Det er sinnsykt vondt..Jeg er godt trent, både kondis og mage/ryggmuskler, men alikevel greier jeg etter 4 dager bare 1 min en vei og 1 min andre veien..Kunne nok presse meg til 2-2,5 min hver vei...Men det er vondt, og venter med ddet til blåmerkene blir borte...... Min veier 2,2 kilo..Da jeg er ca 75 kilo (de over 75 kg anbefalte man største ring til) samtidig som jeg antok meg for å være over snittet godt trent, dog ikke supertrent...... SKal fortsette.Håper jeg etterhvert bare trenger og rocke 10-15 min hver dag, og slipper alle mage/ryggøvelser jeg gjør nå.... For målet mitt er å erstatte alle "Nede på gulvet" styrkeøvelser for mage/rygg, med rockering..Om jeg kjenner ryggen klikke og holdning synker sammen om jeg bare bruker rockering, så går jeg tilbake til god, gammeldags på gulvet trening igjen...Gidder ikke bruke tid på begge deler..Men håper jeg slipper.... men først må jeg klare og rocke så lenge )
erteposen + 4 Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Det er godt dokumentert at rokkering fungerer godt, og det er jo flere treningsenter og min fysioterapeut som har det tilgjengelig for sine kunder. Jeg brukte den hos fysio, og har en hjemme nå. En får sterkere rygg og magemuskler, og cm. går inn om der er noe å ta av:) En går jo ned i vekt om en er i aktivitet, så det kan jo hjelpe litt på. Kondisjonstrening er vel kanskje mer effektivt. Bruker du den vil den ha effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå