Gå til innhold

Flotte mannfolkene! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er mye negativitet i disse trådene, så jeg tenkte å starte en som er positiv.

Til dere som er i et bra forhold, hva gjør mannen/kjæresten/samboeren deres så bra? Eller til dere som ikke nødvendigvis er kjempefornøyd med forholdet, prøv å komme på hvorfor dere ble sammen i det hele tatt?

Man glemmer ofte det som er positivt!

Jeg kan starte: samboeren min er en herlig, omsorgsfull mann. Vi venter vårt første barn, og han varter meg opp, koser med den voksende magen og elsker å kjenne gutten inni der sparke. Vi deler ansvaret for husarbeid, enda jeg er sykemeldt og er hjemme. Han er forståelsesfull når jeg får hormonutbrudd og forteller meg hvor høyt han elsker meg hver dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dette synes jeg bare var helt herlig å lese :-) stå på jenter, bare forsett med å elske mennene deres og fortell hvor flinke de er, for de finnes der ute.. jeg er også en av de heldige,

så godt å ha en som er forståelsesfull, og alt det andre av positive egenskaper, har ikke ord, ...

Mannfolkene trenger å løftes opp litt, har vært altfor mye negativitet rundt dem synes jeg å, selv om noen er uheldige.....

Mannfolk er noen flotte dyr, eller hva ? hehe ;-)

de er hverken mer eller mindre bra enn det vi er, akkurat like flinke viktige og gode etc....

Livet er ikke helt det samme uten ;-) :-p :-) hehe

Skrevet

jeg og samboeren venter våre første barn :-) i starten var alt litt rot for oss begge, tok litt tid å la det synke.. men etter som tiden har gått, har vi hatt det herlig :-)

jeg er i uke 16 nå, og føler meg stor (bærer tvillinger).. har lett for å bli små sur/grinete, men samboeren kysser meg i panna og forteller meg hvor nyderlig jeg er :-)

han tar det tyngste husarbeidet (for meg er dette oppvasken, blir sliten av å stå stille for lenge), han kjøper maten jeg har lyst på, og tilbreder den (han lagde ikke mat i det heletatt når vi ble sammen).. på kvelden når vi legger oss, ligger han tett inntil meg og stryker meg over magen, mens han prater til ungene :-)

det går ikke en dag uten at han sier han elsker meg og forteller hvor mye jeg betyr for han :-)

føler meg utrolig heldig som har han, og føler at ungene mine er heldige som får han som far!

Skrevet

Hehe.. Det jeg tenker er at "til tross for" humørsvingningene hans, "militante" måten å gi beskjeder ol på, så elsker jeg han, og han er mannen i mitt liv:)

Godt voksne begge da vi traff hverandre. Jeg med ett bonusbarn som han bare måtte godta. Det har ikke vært enkelt, men han er jo realistisk da og skjønner det bare MÅ gå:)

Og uansett hvor uenige vi har vært ila en dag, så kan du være bra sikker på at han stiller seg på min side i alt! Han er veldig lojal og setter familien høyt. Bare litt synd han glemmer å "sette pris på" oss innimellom..

Skrevet

Har også verdens fineste kjæreste. Han er snill, omtenksom, og bryr seg om meg. Han har jobbet masse med seg selv siden vi ble sammen, og tar virkelig hensyn til meg, oss, familien vår - samtidig som at han også er selvstendig, kreativ og sosial, med mange gode venner.

Kjærlig, kosete og alltid klar for en god klem, er han. :)

Vi har det så koselig sammen! Venter vårt andre barn, og gleder oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...