Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Altså når jeg barberer underlivet så prøver jeg så godt jeg kan å få det heeelt glatt, men det blir jo litt stikkete når jeg kjenner "mothårs". Går det ikke å få det glatt?? Vil ikke barbere mot hårene, for da blir det bare stygge, røde prikker. Og ikke snakk om voksing, please. Smerter gjør meg forbannet, så jeg hadde vel banka det stakkars mennesket som skulle vokse meg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hater voksing, men det er f… så verdt det! Man blir så deilig myk at det er helt sykt. Prøv det èn gang og du er hekta
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Nja, skeptisk. Dessuten må jeg til nærmeste by (1 time unna) for å gjøre det, så det gidder jeg nok ikke. Synest det er så greit med høvel, for da kan jeg bestemme selv hvor mye etc.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 barberer mothårs og er nøye på å skylle godt med kaldt vann etterpå
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Men å barbere mot hårene skal man vel ikke gjøre? I forhold til å få inngrodde hår ol?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 det kan skje, men om man er nøye med å skylle med kaldt vann minsker man risikoen...dette funker iallefall greit for meg... voksing er jo et alternativ, men det har jeg prøvd engang og det gjorde fucings vondt
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 barberer mothårs og bruker sånn unirens gele`
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 barber mothårs og bruk ren aloe vera gele, både før og etterpå :-) (istedenfor skum) hold/dra i huden så du får med alt.. og bruk god høvel, ikke med slitt blad på-.. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Visst du KUN skal barbere medhårs, så får du det aldri helt glatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå