Frk Marge Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 brukte BB forrige gang og var veldig fornøyd med den bortsett fra at jeg måtte vente litt for lenge med å begynne å bruke den... den var bra fordi den var lett å feste på tom med ungen i og han kunne også sitte utovervendt og se verden. armene fri og lik belastning for ryggen, noe som er veldig viktig da jeg sliter både med en gammel prolaps og bekkenløsning. men det er jo så mye å velge i av beresjal ol nå... hvem er best? og hvorfor!
Frk Marge Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2009 skulle være babybjørn i overskriften selvsagt :S
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har selv hatt bb til begge mine barn, men skulle jeg ha kjøpt på nytt hadde jeg valgt mei tai. Grunn: ergonomisk riktig stilling for barnet, kan brukes fra nyfødt og så lenge du orker å bære (kan være praktisk m en treåring på reise e.l. fordi det blir så tungt å bære med armene!), ser behagelig ut og ikke minst finnes det veldig mange fine ;D
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har brukt lommeslynge da gutten var nyfødt, og Mei tai etterpå. Hadde aldri behov for å ha han fremovervendt (syns det ser fælt ut for en baby å være så eksponert rett frem - ingen måte å krølle seg sammen eller vende seg bort fra for mye inntrykk), så Babybjørnen jeg hadde forble ubrukt. Og da han ville se mer, var han stor nok til å sitte på ryggen min i Meitai. Både Meitai og lommeslynge er lette å ta på, så det er ikke noe problem. Uansett hva du kjøper, så får du solgt det på bruktmarkedet hvis du ikke er fornøyd, så prøv deg litt frem, du! Og meld deg forum på tettinntil.no, de har masse gode tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå