fjollefrua Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 for fjerning av spiralen.... OMG, nå er det liksom virkelig at vi skal starte på nr 2... Er det foresten vondt å ta den ut? Er en kobberspiral som har sitti i 1 1/2 år... Også er jeg så redd for at jeg skal få mensen ett par dager før jeg skal ta den ut. Er så lange ventetider hos gyn. min at hvis jeg må ringe å bytte time så får jeg sikkert ikke time før etter nyttår... Noen som har vært hos gyn. med mensen?
FuckFace Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg gruet meg veldig for å ta den ut (hormonspiral), men det gikk knirkefritt! Ikke vondt i det hele tatt! Og jeg hadde klippet trådene i tillegg. Det var gjort på få sekunder!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Morro:-) Får bli med på nr 3 vi da. Har det noe å si om du har mensen da? De tar jo gu og ul selv om man har det...
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg bestillte også time for fjerning av kobberspiral idag SKal snart starte med prøving av nr 3 Leste inne på "bli gravid" at det kunne være lurt å ta den ut en stund før prøving.. Så skal starte i desember, men ta ut spiralen om to uker. Har tatt ut spiralen før, kjente det ikke engang!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Tror han driter i det assa. Venter vel 4-5 uker på time der!? Er jo bare å ringe ned å spørre såfall. Blir ikke walk-in-closet på dere da?
fjollefrua Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2009 Har hørt så mye forskjellig. Hvorfor ta den ut en stund før prøving egentlig? Fordi den lager ett "arr" eller noe? Jeg fikk ikke time før i begynnelsen av desember og vi satser på 2010 barn, så vi må jo få det til å klaffe iløpet av Mars... Skeptisk... Gikk på 2 PP forrige gang da... Men er jo ikke dermed sagt at det går like fort nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå