Belladonna med to gutter Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Dere som har dunposer i vognen, skal dere ha lammeskinn under der igjen?! Jeg tenkte det, men lurte plutselig på om det var litt unødvendig?!
gutteklubben grei Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg vil anbefale et lammeskinn inni, duposer uten skinn inni gjør barnet lett klamt... Et skinn under posen blir ekstra isolasjon bare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå