Gå til innhold

Dunpose og lammeskinn i vogn!?


Belladonna med to gutter

Anbefalte innlegg

Dere som har dunposer i vognen, skal dere ha lammeskinn under der igjen?! Jeg tenkte det, men lurte plutselig på om det var litt unødvendig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal bruke voksi urban med nøstebarnas mor signe teppe i bunn av posen, det er ull i bunn av denne posen, så jeg tenker at det er mer enn varmt nok... så får han ull rett på kroppen og gjerne enn ulldress utenpå det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville hatt lammeskinn under, hvis du har plass i vognen. Fikk vite på barnevognhuset at dun "klapper sammen" når man ligger på den og varmer da ikke så mye som lammeskinn (men det kommer sikkert an på dunposen da). Man merker fort om det blir for varmt...da kan man ta den ut. Dun er det varmeste barnet kan ha over seg, så dunpose er perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lammeskinnspose, så tror nok d bare blir den i vognen. den er varm og go:) sist hadde jeg villsauskinn under vanlig lanolinpledd og dyne i vogna, men da fikk jeg sist i april og d var ikke så kaldt lengre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å gå for lammeskinn- baby- ullpledd-dyna. bruker også trekk over baggen.

Dette istedenfor dunposen jeg har, fordi jeg tror det blir varmere, vil gå over til dunposen i sportsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med dunpose er at du får beskyttelse rundt hodet. Det er der de små taper mest varme. Her blir det ull på kroppen, to lag kanskje, ullteppe og lammeskinnspose. Og en god lue. Burde vel holde det? Vanskelig når de er så små på den kaldeste årstiden. Ikke noe deilig med for mange lag med klær heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...