Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Hvor lang tid sånn ca tok det at huden ble mye finere? Jeg kutta ut røyken når jeg gikk gravid,men den ble ikke finere da,hadde masse kviser.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Syns ikke huden min er blitt noe bedre etter at jeg kutta ut røyk. Sluttet i sommer, og har ikke tatt en røyk siden. Har begynt å få masse kviser på haken, men vet ikke hva det kommer av.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hvor ille er det å slutte? Hvor lang tid tok det før dere sluttet å tenke på det heletiden? Har røyket i alle år, med unntak av graviditet og amming. Nå vil jeg slutte for godt!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg slutta med de der champix tabelettene,de funka! Helt til jeg fant ut at jeg ikke ville slutte alikevel,dumme meg. Men klarte veldig fint og holde meg den mnd he he
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg begynte med å slutte i en uke. Røykte ikke noe på par uke. Krevde alt jeg hadde av viljestyrke. Så skulle jeg prøve å ta en røyk. Røykte som vanlig, men ble kjempe kvalm etter røyken. Etter kvalmen, sluttet jeg igjen. Og hvergang jeg har lyst på en røyk, så tenker jeg på kvalmen. Og har ikke lyst til å bli så kvalm igjen. Så blir det lettere og lettere hver dag som går. Nå er det 5 mnd siden jeg har sluttet, og har ikke lyst på røyk i det hele tatt. Selv ikke når det står en person og puste røyk i tryna mi.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Altså,jeg slutta med RØYKEN når jeg prøvde de tabelettene
Tommage♀♂ Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Sluttet da jeg ble gravid for 4,5 år siden, og har aldeles ikke fått finere hud. Heller verre. Kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har begynt på p-piller igjen etter fødsler. Mitt beste råd er å tenke som en ikke-røyker, en som ikke har behov for røyk. Tenker du som en røyker så faller du raskt for fristelsen til å bare ta ett trekk... Når suget kommer, bare slå det raskt fra deg "Nei jeg røyker jo ikke!", og gå over på noe annet. Ikke tenk at du har sluttet, heller at du aldri har begynt, om du forstår hva jeg mener. Funket bra for meg, har ikke hatt lyst til å begynne å røyke igjen=)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg røykte før, men har sluttet nå. I dag da vi var i butikken for å handle, holdt jeg på å betale da sønnen min på 5 år, fant et røykekort. Du vet, kort som du putter i automat og får ut en røykpakke. Da jeg hadde betalt, og skulle legge varene i posene, så ga sønnen min det kortet til meg og sa: se mamma, nå kan du kjøpe deg røyk. Jeg sa: neitakk, jeg skal ikke ha. Men han insisterte virkelig: joda mamma, se...du kan kjøpe deg en røyk. Det gjør ikke noe. Du kan få denne av meg. Og slik fortsatte han helt jeg neseten har fylt opp de to posene med varene jeg kjøpte. Til slutt sa jeg: neitakk vennen, mamma røyker ikke. Da ga han seg, og leverte kortet tilbake til kassedama. Jeg har ikke røykt siden begynnelsen av juni, og har ingen planer om å begynne igjen...selv om sønnen min presser meg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har røkt i 5 år, og har sluttet nå. Er to uker siden, og synes det var overraskende lett. Blir jeg veldig sugen på en røyk, tar jeg en tyggis eller sukkerfrie pastiller. Så går det over av seg selv. Tenker også bare tilbake på de gangene jeg ikke har følt meg bra, tatt en røyk og følt meg enda verre. Og hvor stygt det luktet av meg etter at jeg hadde tatt en røyk, eller de gangene hvor jeg satt og hadde så lyst på en røyk, og så var det ikke så godt som jeg hadde sett for meg på forhånd. Har ikke blitt noe bedre i huden, men føler meg mye bedre i form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå