h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 og jeg gikk beserk....hehe:)) 50% på ALLE klær er gøy.... bl.a kjøpte jeg meg ei kåpe jeg har siklet etter i hele høst )
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 hvordan blir man vip da? hørte rykter om at det skulle være noe slikt i dag, men fikk ikke rotet meg på senteret. Å som jeg angrer nå. Kunne jo kjøpt en hel del julegaver der.....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Tror ikke noen blir VIP kunde, for alle går jo dit uansett....hehe:p iallefall her jeg bor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå