Gå til innhold

Noen som har en mann som heter Kent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner etternavnet hans på E?

Ikke er han fryktelig høy heller...?

Skrevet

Ja etternavnet begynner på E og han er ikke så høy..

Skrevet

23:46,nei..selvstendignæringsdrivende..sier han hvertfall.har han to barn fra før?

Skrevet

Tja, d er en liten stund siden jeg snakket med ham, så han kan jo ha byttet yrke.

Jeg møtte ham på nettet, men fant ut etter en liten stund at han hadde dame…

allikevel ville han fortsette å ha kontakt med meg da.

Altså etternavnet begynner på E og slutter på N på han jeg kjenner

Skrevet

stemmer med etternavnet..kjenner jeg blir litt skjelven her jeg sitter..ganske nylig møtt han så aner ikke noe om kroppslig kjennetegn..men setter pris på alt du kan fortelle om han..

Skrevet

Har du møtt ham på nettet?

Han er en stor flørt. Han har til og med 2 facebook identiteter. En "ekte" og en for alle damene han har kontakt med på nettet.

Snakker du med ham på msn?

Her har han også to brukernavn. Det ene er kenta om jeg ikke husker feil.

Han jeg kjenner har også et mellomnavn som begynner på H.

Kjenner du til, eller kjenner igjen noe av dette?

Skrevet

tusen takk 00:15

jeg føler at han er typen til å være flørt..har et godt utseende med seg..og har han ikke på facebook men søkte han opp der og stussa på at han hadde en drøss med damer og nærmest litt glam.mod.look på mange der.. på bildet har han en hvit trøye og solbriller på hodet..

Har han et mellom navn bruker han det ikke..får står ikke registert på noe sted jeg kan finne hvertfall.. nei snakker ikke med han på msn.

men har du noe mer du kan utlevere? setter så utrolig stor pris på dette!

Skrevet

Kan du søke han opp på facebook på det navnet du har og si om du ser det jeg ser?så skal ikke jeg masse noe mer..Har ikke møtt han på nettet,men på kurs..

Skrevet

Kanskje det ikke er samme kent allikevel…

begynner etternavnet på Eng...?

Skrevet

Var på facebook og sjekket. Derfor spørsmålet over her

Skrevet

har du en dårlig magefølelse så dump han.

Skrevet

Ja det gjør det..da er det nok samme fyr vi snakker om..

Skrevet

jeg hi som svarte at det var samme fyr vi snakket om..Så du er eksen du som sa du søkte han opp på fb for å gjenkjenne han? er det deg han har barn med om jeg kan spøre? Da får jeg avslutte ting med han..takk for tiden din.

Skrevet

Shit så liten verden er hvis dette er tilfelle..Men da fikk du svaret du søkte HI..Snakk godt ut med han hvis

du synes det er verdt det..livet er urettferdig når man endelig finner seg noen å forelsker seg på nytt..lykke til videre! klemmer

Skrevet

Sjekk adressen hans i telefonkatalogen. Søk deretter på adressen. Da får du opp ei som begynner på E som bor på adressen hans med samme etternavn...

Dette er ikke Kent som jeg kjenner, men jeg gjorde litt detektivarbeid for deg da jeg fant ut at det var en annen.

Skrevet

01:03 Takk!

Det er eldste datteren hans..

Skrevet

Så det var datteren hans som stod registrerte på adr hans?

Skrevet

Er ikke den tråden litt overtramp? Ikke særlig vanskelig for folk å finne ut hvem Kent Eng-et-eller-annet på 39 år fra Oslo er.

Skrevet

hvis du mener det får du få den fjernet da,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...