mamma og my Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Har noen en god, og ikke altfor dyr symaskin å anbefale? Det blir nok mest enkel søm, men har lyst på en av god kvalitet og som er solid og til å stole på.
veldig fødeklar Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg fikk symaskin for 5 år siden, det er en janome. Damen som drev butikken hvor den er kjøpt var en eldre, erfaren dame. De solgte både singer og husquerna også, men hun sa at dersom hun skulle kjøpt seg my maskin i dag ville hun valgt en fra janome. jeg er veldig fornøyd med min, har dessverre ikke fått brukt den så mye som jeg skulle ønsket, men fordelen med den er at den er svært enkel i bruk.
yatzi Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kjøpte en god gammeldags Husqvarna hos en som drev å reparerte de. Kjøper du en brukt en på finn.no er det lett å få noen til å reparere den, da alt er som en gammel klokke:) Betalte 1500,- for min. Jeg har også prøvd meg på et kjøp av en billig en på expert, etter mange reperasjoner ble den bare kastet i gulvet av frustrasjon. Kjøp en maskin som er lik den du lærte en gang å sy på
Kitsune Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Janome er en veldig god symaskin og det er Husquarna også men min favoritt er Pfaff. Robust, stødig og enkel maskin til ikke altfor gal pris. Kommer selvfølgelig an på hvor mye man skal bruke den, men Pfaff-maskiner er mest foretrukket i systuer o.l (Var iallefall mens jeg jobbet i symaskin-butikk) De er arbeidshester som holder i mange mange år! Jeg ville ikke gått for billige versjoner av singer og Bernina... De var tidligere kjent som gode merker, men har tapt seg veldig på de billigste modellene!
_Løvemamma_ Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 jeg har en bernette 56 (fra bernina). Den kostet 1800, er veldig enkel og gjør det den skal. Liker den veldig godt, men siden jeg har endt opp med å sy mye mer en det jeg hadde trodd (har snart hele garderoben klar til lille mageakrobaten) så tenker jeg nå at jeg kanskje skulle hatt en litt kraftigere, mer avansert.. Men så langt fungerer den kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå