Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 jeg var gravid, men nå så kjenner jeg skikkelig menskramper off.. jeg som har vært så kvalm så lenge.. så nå er jeg bare sikker på at det heller kommer mens i morgen stedenfor..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 er du gravid har du jo naturligvis mensmerter kjære deg..det er livmoren de som strekker seg...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Det er vanlig å ha menskramper i begynnelsen av svangerskapet. Det var flere ganger jeg var sikker på at neste gang jeg går på do så er papiret rødt!! Det skjedde aldri :-) Dersom du venter mens i morgen og ikke får den så er det ikke værre enn å ta en test!! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 hmm.. sikker? for dette er pure menskramper. skal ikke ha mens før om et par dager, men det føles som om det kommer når som helst nå.. håper virkelig dere har rett (selvfølgelig har dere det når dere har erfart det selv hehe) HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg håpet at jeg ikke var gravid, og hver dag trodde og håpet jeg at jeg hadde fått mensen, for det kjentes akkurat sånn ut. Nå er jeg glad for at mensen ikke kom, det kom en skjønn gutt isteden
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Var også sikker på at mensen skulle komme, men den kom aldri... Hadde alle tegna som jeg pleier å ha rundt mensentider. Vondt i magen, hodet og kvisete.... Så man skal aldri si aldri....
thea - M har gull i gulping Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skal love deg at det er helt normalt:) Jeg hadde det sånn og var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet.. Om du har tatt test og den viste at du var gravid så er du jo det:) Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 har ikke tatt den enda. tør ikke hehe. er vel kanskje litt tidlig å ta den. skal ikke ha mensen før til søndag.
thea - M har gull i gulping Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Åja.. beklager:( Nei da må du nesten bare vente å se! Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå