Gå til innhold

Vakre mager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 uker på vei, har ikke begynt å vise enda, men ser forandringen :D Kjenner jeg gleder meg til mage!

Hvordan ligger dere an? Vil ha mange tilbakemeldinger :) Feks hvis dere skriver opp uke, kjønn osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nå 20 uker på vei og magen vises. Er så glad for å se den vokse. Flere som lurer når de ser meg men ikke alle som tørr å spørre. Var på UL i dag og vi venter en liten gutt.

Skrevet

Hei!

Jeg er 20 uker på vei og her kan det ikke skjules at det vokser en liten gutt i magen!

I grunn har det vel vært ganske synelig fra uke 12 og rundt uke 16 var det flere som var sikker på at det måtte være 2 stk der inne. Mulig det synes ekstra godt fordi jeg er så liten, og heldigvis har alt lagt seg rundt magen:)

Med unntak av at ryggen noen ganger synes det har blitt litt vel mye mage, så er jeg innmari stolt av den da! Det er bare til å glede seg!

Skrevet

Jeg er 18+1, og det viser helt tydelig at jeg er gravid nå! Hvis jeg har tilsittende klær har jeg helt klart en nokså stor (etter min mening, hehe, den blir nok enorm sammenlignet med dette) rund mage som stikker frem. Jeg skal på UL på fredag, bare 1.5 dager igjen (!!!!), så da får vi vite kjønnet! (Forhåpentligvis!!)

Skrevet

Vi er 18+4 i dag, og syns det vises veldig godt nå, magen har liksom kommet denne uken -de siste par dagene, og spesielt i dag! Utrolig hvor stor forandring et døgn kan inneha! -har skjult magen frem til nå, men i dag innså jeg at det nok ikke lar seg gjøre stort lenger...

Vi skal på UL i morgen tidlig, og vi skal ikke vite kjønn. Førstegangs, og gleder oss masse!

Skrevet

Jeg er 23 uker på vei, og syns jeg har blitt kjempestor! :) Magen begynte å vokse ganske fort, men stoppet så opp en stund, men nå har den vokst enormt de siste to-tre ukene, og jeg lurer ingen hvis jeg prøver å skjule magen! Jeg venter en liten gutt, og er førstegangs. Syns det er så koselig å ha magen! <3

Skrevet

Jeg er i uke 27+6 og magen har akuratt begynt å bli synlig, endelig!! for jeg har venta siden uke 16!! Det er en gutt inni der, men jeg vil ikke si jeg har noen typisk gutt eller jente mage.. :)

Skrevet

Hei jeg er 20+5 idag og har stor mage.. føles som om jeg er mye lenger på vei enn jeg egentlig er...

Jeg venter en liten jente, har 2 jenter & 1 gutt fra før...

Skrevet

23 uker her. magen har vært dr en god stund men nå vokser den xtra fort. :) syns det er kjempe fint,elsker å være gravid jeg!

Skrevet

Snart 21 uker og magen har eksplodert over natten! Da jeg rundet 5 måneder var den der! Plutselig en morgen var topper og gensrer blitt for korte.. Føler meg endelig skikkelig gravid, veldig kjekt:)

Skrevet

Jeg synes liksom jeg fikk litt "mage" den dagen jeg fant ut at jeg var gravid jeg. Da var jeg fire uker på vei, dvs bare 2 uker siden befruktningen. Hehe... Men det er noe med det at man vet man er gravid- så forandrer alt seg.

Andre gang for meg, har fått mage mye tidligere enn forrige gang. Er nå 14+4 og har måttet legge vekk de trangeste buksene og kjenner at vinterkåpe begynner å stramme rundt livet. Også at jeg må løfte opp buksekanten foran når jeg setter meg ned, liksom "over" den lille kulen, så den ikke klemmer på den lille, harde ballen den inne;)

Synes det er stas å få mage, men husker fra sist gang at de siste månedene ville jeg bare ha det overstått. Ble lei av å føle at maten lå oppi halsen hver gang jeg hadde spist, og at jeg aldri kunne sitte og lene meg forover samtidig;P

Alt har sin sjarm, og det er kanskje meningen at man skal bli lei på slutten, for det eneste man vil da er å føde;P

Skrevet

Er 24 uker på vei. Begynte å se litt mage allerede i uke 13 men kunne fortsatt skjule det. I uke 16 gikk ikke det lenger og da måtte jeg si ifra på jobben. Det var deilig å endelig kunne vise frem magen og føle seg gravid. Følte med bare oppblåst og småfeit før det. Nå strutter magen som bare det, stor fin kul på magen, hvis det fortsetter sånn blir jeg stooor. Har heldigvis ikke blitt noe større ellers på kroppen, bortsett fra to størrelser opp i bh da:-) Koser meg med voksende mage og føler meg flott:-) Gleder meg over den lille jenta som spreller der inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...