*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Endelig har jeg fått kjøpt meg en symaskin Er helt overlykkelig. Så nå trenger jeg tips og ideer til hva jeg skal sy, gjerne litt lette ting sån til å begynne med. Så kom igjen jenter nå trenger jeg masse masse flotte ideer
Hikken Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hurra, gratulerer! Jeg begynt eå sy selv for ett år siden og ELSKER det ) Meld deg inn på sykroken.no, der får du MSSE tips, hjelp, inspirasjon og deilig syskravling )
Monajenten Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Skjørt og elastiske topper er superenkelt:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 kjøpte meg et mønster på noen superlette skjørt jeg tenkte å sy til jentene mine. Og et kjempenydelig stoff, i lilla gull og rosa
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Gratulerer så mye med symaskinen din, håper du får like mange gode og fine stunder som det jeg har hatt og har, Det finnes en side som heter stoffogstil.no. Der er det mange mønstre til barneklær, dameklær og ting og tang :-) Kos deg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå