Tonen Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er tante til en jente på 10 som ligger syk med hodepine. Hun er under utredning på sykehus men de finner ikke ut hva det er.. Jeg har lyst til å kjøpe en gave for å muntre henne opp, men hva liker jenter i den alderen? Og hva kan passe når hun ikke er i form? Håper noen kan gi meg noen tips;)
blond Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Den var vanskelig. Jeg har ikke noen tips akkurat nå. Lydbok kanskje?
heidetermeg Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hmmm, vanskelig når man ikke vet hva hun har. En cd, kanskje? Hanna Montana eller noe? (ikke det at det fenger meg, men tror de fleste jenter på 10 er opptatt av det) En oppgavebok- type prikk-til-prikk osv.? Vet ikke helt hvor dårlig hun er, men i tilfelle hun kjeder seg på sykehuset..
lÅktiHaUDe Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Har ei på ti selv så skal prøve å tenke på hva hun liker Barnekryssordbok.. finnes superenkle med bare bilder også Lydbøker Smådyr som finnes myyye av nå, dette kan hun leke med på senga også little pet shop er poppis her Litt proffe tegnesaker, tykke ark og spesielle blyanter om hun liker å tegne da Scrapbook koffert eller ting og tang.. hun kan jo begynne på noen julekort ) men da må du printe ut bilder av henne hehe dette var det jeg kom fort på ) Håper du fikk noen tips..
lÅktiHaUDe Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje ikke alt er like enkelt når hun er syk.. men om hun er bedre innimellom så De smådyrene er ihvertfall fryktelig populære.. Har de på mange lekebutikker, selges i sett og i små poser har både hunder, katter, hester, "afrikadyr" osv ) de er ikke så dyre og du kan kjøpe småhus til ) tror lille huset koster litt over hundrelappen men husker ikke om det følger med dyr.. 2-3 dyr er vel ca 70 kr.. dette kan jo hun ha i senga også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå