Gå til innhold

Dere som hater svigermor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi hun gjør livet ulevelig, og fikk oss nesten til å skille oss...

så vi lever best uten fant vi ut.

Skrevet

det samme som første nn skulle det stå

Skrevet

Da jeg og mannen min hadde problemer for noen år siden, så var hun "med meg" hele tiden mens vi sleit, og sa at hun skjønte ikke hvordan sønnen min kunne være slik og slik. Da jeg flyttet fra han (trengte en pause) så gikk hun over på hans side og sa så mye stygt om meg og min familie for å hevne seg. Da vi ble sammen igjen, var allting som før, smilet var tilbake og ingenting var skjedd liksom. Jeg skjønte da hvor mye som manglet hos henne av sosiale antenner og forståelse for andre og andres situasjoner. Hun er koselig som bare det nå, men hun lurer ikke meg. Hun er en manipulerende bitch som ikke tar fem øre for å gå bak ryggen din. Men foran alle andre skal hun liksom være den perfekte bestemor, svigermor, mamma osv.

Skrevet

Fordi hun er alt for ærlig. Sier det hun mener rett ut, samme om hun sårer noen!

Skrevet

samme som 22:05

pluss at hun er utrolig masete og trenger hjelp til ALT av sønnen sin (min mann). Kan ikke si at jeg hater henne, hate er et sterkt ord.. Men jeg misliker henne veldig sterkt.

Nei, blærk! Svigermødre er virkelig noe for seg selv.....

Skrevet

Hun er så veldig mye bedre enn min familie, og det må hun bare fortelle oss.

Skrevet

Fordi hun er en stor egoist som kun tenker på seg selv, sine behov først.

Hjelper oss med INGENTING, men krever MYE av min mann. Hun mener at han skylder henne det etter "alt" hun har gjort for han i oppveksten.

Skrevet

"Fordi hun er en stor egoist som kun tenker på seg selv, sine behov først.

Hjelper oss med INGENTING, men krever MYE av min mann. Hun mener at han skylder henne det etter "alt" hun har gjort for han i oppveksten."

Har vi samme svigermor!!!?

Skrevet

Hun er ei manipulerende kjerring. Later som hun er verdens greieste og beste støtte, så går hun og prater dritt om meg til andre. Å, som jeg hater henne.

Skrevet

Fordi hun ikke bryr seg om vår barn. Hun bryr seg bare om de barna hun er mormor for... Dette har hun sagt rett ut til meg...."Det er så rart og annerledes å være Farmor, tror ikke det ligger for meg"

Ikke bare nok med at hun sier det ..Hun gjør det også. Ungene min merker det og mannen min merker det, men ingen sier noe...

Og dette gjør ondt langt inn i mamma hjertet <3

Skrevet

"Fordi hun er en stor egoist som kun tenker på seg selv, sine behov først.

Hjelper oss med INGENTING, men krever MYE av min mann. Hun mener at han skylder henne det etter "alt" hun har gjort for han i oppveksten."

Har vi samme svigermor!!!?

Jeg lurer på det samme, for du beskrev akkurat svigermor mi også!!!

Skrevet

fordi hun er kontollerende, sjalu å masete. å skal alltid henge seg opp i mine og mannens private saker. å eier ikke respekt for noen rundt seg. hater den kjeringa.

Skrevet

Hvorfor er det ikke et eget forum for oss som har issues med svigermor?! Det er jo et myyye større og vanligere problem enn mye annet?!?!

Og takk til HI, jeg trenger å få ut sinnet mitt!!!

Hater virkelig svigermor, har gjort alt jeg kan i mange år for å bli godtatt, men nei da. Og hun vet selvsagt hva som er best for mine barn, alltid! Åh, jeg er så glad for at mannen min synes hun er like dust som jeg gjør!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...