Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Nå har hun til og med kommet seg på facebook! Siste dama jeg vil ha på vennelista mi (feis'en er feis'en og svigers er svigers.... Uff, legger hun meg til så må jeg bare godta og håpe at dama ikke skjønner at jeg har begrenset hennes tilgang på min profil. Men håper inderlig hun ikke legger meg til! *håpe*
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hehe.. skjønner hva du mener, synes selv det er litt slitsomt at moren min er der og legger seg borti alt jeg skriver. Dersom jeg skriver noe hun ikke skjønner helt hva jeg mener med, ringer hun meg med en gang. Hun er bare bekymret da, hvis hun tror noe kan tolkes som at jeg ikke har det bra på noen måte, men jeg har mest lyst til å droppe henne som venn noen ganger
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Hehe, det gjør jeg neppe, men tro meg - profilen min skal begrenses. Orker ikke at veggen eller statusen eller andre ting skal bli samtaleemner under søndagsmiddagen
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Skjønner hva du mener, HI. Det er forferdelig irriterende med svigers på facebook. Man MÅ jo godkjenne dem som venn, ellers spør de hvorfor ikke når vi treffes. Jeg har begrenset tilgangen hennes til profilen min, så hun ser hverken wallen min, statusoppdateringene eller notatene jeg legger ut. Det eneste som er er at hun kan se bildene, og det er jo litt plagsomt. vet ikke hvordan man fjerner den tilgangen, så får vel bare overleve men.. Hun ville også ha meg til å legge henne til på msn, men der har jeg blokka henne. Får da være måte på! Vi kan såvidt føre en samtale på ordentlig, så hvordan skulle det blitt på msn da?hehe. Begynner hun å spørre om hvorfor jeg ikke godkjenner, får jeg bare si at jeg ikke har fått spørsmål om det.. Msn kan jo klikke avogtil, kan det ikke?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Uff, ja, det burde vært en uskrevet sosial regel. "Ikke legg din svigersønn/datter til på facebook, msn eller andre nettsamfunn. Respekter de unge og hold deg til dine egne" eller noe sånt. Svigermor er koselig hun, men jeg har ikke noe behov for å snakke med henne på nettet i tillegg. Og hun er en skikkelig snok og sladredame, så om hun får snusen i noe, så slipper hun ikke taket. Og alt skal misforståes, tolkes og utbroderes til alle. Senest i går fikk jeg høre at svigerinnen til svigermor ville kjøpe seg laptop og tenkte å høre med meg siden jeg er en aldri så liten datanerd. Da kom svigermor og sa at det måtte hun aldeles ikke finne på, for jeg ville bare sånne derre dyre laptoper, sånne derre Mac'er vet du. *sukk* Dumt for svigerinnen da, for om hun hører på svigermors meninger, så er det ikke mye hun får for pengene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå