Libido- Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Nå i disse influensavaksine tider! Hihi =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Da hadde vi fått en annen sannhet enn folkehelsa sin. Det hadde ikke gjort noe. Forørig har mannen satt veldig spor, og jeg som trofrast vaksinør (kult ord) har skippet opp til flere sprøyter til mine barn i det siste.
Libido- Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 mm jeg savner han faktisk. Synes det er på tide med en comback. Jaja så ble navnet avslørt, men folk her inne kjenner da ikke mannen for det. (bortsett fra naboen da, men de kjenner vel han uansett på en annen måte) Og burde ikke mannen ha sinnsyke abstineser nå? Kanskje sitter han å titter på oss, litt som gud ;-)
OsloMor Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Det tenkte faktisk jeg på også, og det har jeg egentig aldri tenkt på før. Så folk setter spor på den ene eller andre måten;)
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Du vet, alle med litt ekstra krutt i, og ihvertfall med hans type kunnskap, de blir tilslutt borte. Jeg var innom har før når han var her, og vet dere, det er lenge mellom slike personer. Og at de i det hele tatt gidder å gratis gi av all sin kunnskap, ære være! Nå er jeg heldig for jeg vaksierer ikke uansett, ingen av mine tre er vaksinert. Men jeg har sluttet å argumentere om det, tar for mye krefter. Man må nesten våre singel uten barn og mann for å orke å lage de rette setninger som kanskje slår noen i hodet slik at de og våkner. Ja, yppert, er du der, vil jeg si: jeg hadde hatt bedre smak i munnen av å være her inne da.
Idi82 Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Helt enig! Det er en 200% stilling å argumentere for å ikke vaksinere. Jeg er også motstander og kaster meg litt inn i debatten iblant, men det tar på kreftene..
OsloMor Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Vel, om det skulle være noe tvil så er jeg altså 100% for vaksinering og alle mine unger ér vaksinert. Just for the record
Gjest Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Er det Dr.Yppert dere snakker om? isåfall..husker han fra forlengesiden da jeg var på bim og dib... da gikk vel diskusjonen i om det var en kvinne eller mann som stod bak nicket... det var altså en mann? og alle vet navnet? ...syntes han var kul, jeg.. hisset ihvertfall på seg mang en hormonell husmor.. ;o) hehe
xxxJulianexxx Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Ssssss....er her enda han. Tror dere noen klarer å slutte så brått?? Men han vil garantert aldri la seg avsløre igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå