Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Og ikke skattelisten altså, men skatteoppgjøret. Stakkars meg må betale en liten formue i "restskatt" enda jeg vet det er feil og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne med klageskrivingen. Lurt å bruke advokat kanskje? Jeg har jo virkelig ikke peiling på jus og formelle klager til skatteetaten :-(
Agehya Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Ring til skatteetaten i morgen, så hjelper de deg videre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Det høres bra ut :-) Jeg bare håper at jeg treffer en hjelpsom sjel og ikke blir møtt med holdningen "vi svarer kun på skriftelige henvendelser". Sukk, jeg som ikke gadd å sjekke oppgjøret med en gang fordi jeg var helt sikker på at alt var i skjønneste orden.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Det har ingen hensikt å kontakte advokat, de har ikke peiling på regnskapsføring og ligningspapirer. Ta kontakt med en regnskapsfører og ta med deg alt du har av dokumentasjon samt kopi av selvangivelsen du har sendt inn. Jeg er regnskapsfører og hjelper for med dette hvert år. Regnskapsføreren fikser ligningen din og sender inn klage for deg til Skatteetaten. Ingen grunn til panikk
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for godt tips! Saken min er egentlig såre enkel, men en regnskapsfører har sikkert mer erfaring med å skrive klager til Skatteetaten. Jeg er jo ikke den første som har fått feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå