Monajenten Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har fått i oppgave å lage en informativ brosjyre om resirkulering, kildesortering og gjenbruk. Avsender er BiR og mottaker er barneskolebarn (i Bergen.) 6-åringer og 12-åringer har jo naturligvis forskjellige ting som interesserer dem og gjør at de får lyst til å lese videre, og jeg skal da altså treffe hele målgruppen. Hvilken alder er barna deres, og har dere forslag til hvilken måte jeg kan formidle budskapet på en morsom måte slik at jeg treffer akkurat ditt barn? :-) Jeg har et par idéer, bl.a. å bruke Birre (som er en hund på BiR sine sider hvor man kan spille et kildesorteringsspill) og å bruke superhelter. "Superhelter resirkulerer også!" Har også en halvveis idé om Bergen, og å bruke "Byen e Bergen og laget e Brann", men bare "Byen e Bergen og tingen er kildesortering" eller noe sånt. Jeg blir utrolig takknemlig for innspill! :-)
Monajenten Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2009 Wow, her var det enormt med respons:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå