Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Er spent på om jenta mi får det. Jeg har det og har alltid hatt dype hull i kinnene. Er søtt på små barn da men kan ikke si jeg liker mine så kjempegodt. hehe
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Faktisk. hehe ikke verst det heller:P Hadde det på rumpa når jeg var liten jeg da.
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, 2 av 4 har. Jeg har også, ikke sånn kjempedype, men godt synlige. Mannen har ikke, så fordelingen blandt barna er gjevn ;-) Om datteren din ikke har nå, så får hun nok ikke, mine to som har har hatt det siden de ble født, så dem alt første dagen de levde.
Monajenten Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jepp, sønnen min har det:-) Så det allerede den dagen han ble født, det er helt nydelig:-)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, min har bare på den ene siden:-)
Honningmelon Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, minsta har på begge sider. Veldig søtt Jeg har ett.
hettinettifletti Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Sønnen min har to, har det etter meg:-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 jenta mi har smilehull, akkurat som meg..mens lillebror har et smile/grine hull under det ene øyet/over kinnbenet akkurat som faren,-)
Ranveig R Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Eldste har ikkje, men lille har. Ikkje veldig tydeleg, men har sett det frå ho var nyfødd. Om jenta di ikkje har no så tviler eg på at ho får seinare.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Jepp, minstejenta har ett øverst på ene kinnet, rett under øyet. Det har vært der fra første stund, så det allerede da hun var en dag gammel. Til å begynne med så kalte vi det skrikehull, for det syntes alltid så godt når hun skreik:)) Helt nydelig er det:))
Ella & gull med smilehull Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, de har han arvet etter meg og bestemoren sin
Norwegian by injection Skrevet 22. oktober 2009 #15 Skrevet 22. oktober 2009 2 av 3 har de etter meg :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 22. oktober 2009 greia er at det vistes ikke på meg før jeg ble 1 år og litt tynnere i ansiktet. hadde skikkelig bollekinn. og det samme har jenta mi så derfor jeg er spent:)
3 blå Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 Gutten min har smilehull på begge sider etter pappaen sin. Vi så det når han var en dag eller to gammel Nå er jeg gravid igjen (med ny pappa), og ingen av oss har smilehull, så det kommer nok en lillebror uten nå vil jeg tro. Jeg skulle gjerne hatt smilehull selv, synes det er sååå fint!
Espoir Skrevet 22. oktober 2009 #18 Skrevet 22. oktober 2009 Nei, ingen av mine har det. Men jeg synes smilehull er utrolig fint! Heldige de som har det!
Raych Skrevet 22. oktober 2009 #19 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, eldste har på et kinn:) Ikke sånn dypt hull, men en liten grop. Det er nydelig. Minste har i begge kinn, pluss sånn oppover munn, hehe:) Her er det mannen som ahar smilehull i det ene kinnet. Ikke hull han heller, men ei grop:)
ifie Skrevet 22. oktober 2009 #20 Skrevet 22. oktober 2009 Begge gutta har antydning til smilehull på det ene kinnet - faren har. Så begge har arvet hans. Koselig, syns jeg
ifie Skrevet 22. oktober 2009 #21 Skrevet 22. oktober 2009 Begge gutta har antydning til smilehull på det ene kinnet - der faren har. Så begge har arvet hans. Koselig, syns jeg
TA 1980 Skrevet 22. oktober 2009 #22 Skrevet 22. oktober 2009 Yngste jenta vår har ett smilehull, men ingen av oss foreldre har smilehull. Men ene lille bror min har, ingen andre i min eller mannens familie har det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. oktober 2009 #23 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg og mannen har ett smilehull hver og det har storesøster også. Lillebror er jeg litt usikker på hva har/får for foreløpig har han smilehull på hele kroppen, knubben som han er :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå