Gå til innhold

Har barna deres smilehull?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spent på om jenta mi får det. Jeg har det og har alltid hatt dype hull i kinnene. Er søtt på små barn da men kan ikke si jeg liker mine så kjempegodt. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk. hehe ikke verst det heller:P Hadde det på rumpa når jeg var liten jeg da.

Skrevet

Ja, 2 av 4 har. Jeg har også, ikke sånn kjempedype, men godt synlige. Mannen har ikke, så fordelingen blandt barna er gjevn ;-) Om datteren din ikke har nå, så får hun nok ikke, mine to som har har hatt det siden de ble født, så dem alt første dagen de levde.

Skrevet

2 av 4, men den ene har bare ett.

Skrevet

Jepp, alle tre...etter faren..

Skrevet

Jepp, sønnen min har det:-)

Så det allerede den dagen han ble født, det er helt nydelig:-)

Skrevet

Ja, min har bare på den ene siden:-)

Skrevet

Ja, minsta har på begge sider. Veldig søtt :) Jeg har ett.

Skrevet

Sønnen min har to, har det etter meg:-)

Skrevet

jenta mi har smilehull, akkurat som meg..mens lillebror har et smile/grine hull under det ene øyet/over kinnbenet akkurat som faren,-)

Skrevet

Eldste har ikkje, men lille har. Ikkje veldig tydeleg, men har sett det frå ho var nyfødd. Om jenta di ikkje har no så tviler eg på at ho får seinare.

Skrevet

Jepp, minstejenta har ett øverst på ene kinnet, rett under øyet.

Det har vært der fra første stund, så det allerede da hun var en dag gammel. Til å begynne med så kalte vi det skrikehull, for det syntes alltid så godt når hun skreik:)) Helt nydelig er det:))

Skrevet

Ja, de har han arvet etter meg og bestemoren sin :)

Skrevet

2 av 3 har de etter meg :-)

Skrevet

greia er at det vistes ikke på meg før jeg ble 1 år og litt tynnere i ansiktet. hadde skikkelig bollekinn. og det samme har jenta mi så derfor jeg er spent:)

Skrevet

Gutten min har smilehull på begge sider etter pappaen sin. Vi så det når han var en dag eller to gammel :)

Nå er jeg gravid igjen (med ny pappa), og ingen av oss har smilehull, så det kommer nok en lillebror uten nå vil jeg tro.

Jeg skulle gjerne hatt smilehull selv, synes det er sååå fint! :)

Skrevet

Nei, ingen av mine har det. Men jeg synes smilehull er utrolig fint! Heldige de som har det!

Skrevet

Ja, eldste har på et kinn:) Ikke sånn dypt hull, men en liten grop. Det er nydelig. Minste har i begge kinn, pluss sånn oppover munn, hehe:)

Her er det mannen som ahar smilehull i det ene kinnet. Ikke hull han heller, men ei grop:)

Skrevet

Begge gutta har antydning til smilehull på det ene kinnet - faren har. Så begge har arvet hans. Koselig, syns jeg :)

Skrevet

Begge gutta har antydning til smilehull på det ene kinnet - der faren har. Så begge har arvet hans. Koselig, syns jeg :)

Skrevet

Yngste jenta vår har ett smilehull, men ingen av oss foreldre har smilehull. Men ene lille bror min har, ingen andre i min eller mannens familie har det.

Skrevet

Jeg og mannen har ett smilehull hver og det har storesøster også. Lillebror er jeg litt usikker på hva har/får for foreløpig har han smilehull på hele kroppen, knubben som han er :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...