Gå til innhold

Idag kjente pappa'n liv !!!! (akkurat halvveis idag; 20+0)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har bedt ham kjenne på magen i mange dager nå, for jeg har begynt å kjenne bevegelsene så godt selv at jeg begynte å bli sikker på at pappa'n også måtte kjenne det, fra utsiden. Hver dag har han måttet "gi opp" uten resultat - men idag kom endelig livstegnet han ventet på: to bittesmå bevegelser, som for ham kjentes omtrent like forsiktige som en finger som heeelt forsiktig tar på huden. Men han kjente det - og han kjente det flere ganger! Og jeg kunne gledelig bekrefte at det var både rett tidspunkt og rett sted for bevegelse.. !

 

Lykkelige vordende babyforeldre her i huset idag ja.. gleder oss til lille knerten kommer, så vi får hilse på ham/henne!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så kjekt!!!Og så heldig dere er!!

Jeg kjente selv de første tydelige spark for 2dager siden,ble helt rørt til tårer!!Så nå prøver barnefar å kjenne etter hver kveld når vi legger oss!Tålmodighet er vel nøkkelordet!!Gleder oss begge til han også får kjenne,og til gutten vår sparker oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg vet - føler oss kjempeheldige!! :D

 

Det er faktisk ikke mer enn halvannen uke siden jeg kjente liv for første gang selv, så jeg hadde ikke trodd pappa'n skulle kunne kjenne noe på enda et par uker - spesielt ikke med tanke på mengden magespekk jeg har!! Hahaha.. ;)

 

Tålmodighet er nok nøkkelordet ja. Men det er jo kos å kjenne etter også da, selv når det ikke gir resultater. Spennende og forventningsfylt!

Og bare smør dere med tålmodighet, for det er nok ikke lenge til dere også kjenner det fra utsiden, og det er SÅÅ verdt ventinga! KJEMPEGØY!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ gøy:o) Håper samboer snart får kjenne noe her også. Er jo masse liv, men har morkaka foran så det demper jo litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...