Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 en dere virkelig hater, bare fordi dere synes at navnet er fantastisk nydelig?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Synes ikke navnene til folk jeg ikke liker (jeg hater ingen) er nydelige
trillemamma Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Nei, for hater jeg personen, hater jeg også navnet, det skjer automatisk.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 nettopp! Navnet blir ødelagt! med andre ord skal mine barn aldri hete det samme som personer jeg mislikte!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Nei, det hadde jeg ikke greid. Men nå skal det sies at min fetter fikk samme navn som gutten som mobba meg på barneskolen, og først syntes jeg ikke noe om det og var lei meg (gikk da på ungdomsskolen), men nå forbinner jeg heldigvis bare det navnet med fetteren min. Det er svært på mennesker jeg hater, men de finnes, og nå forbinner jeg navna deres med djevelen selv.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Mange fine navn som er ødelagt av personer jeg ikke liker. Barnefaren kikka bare rart på meg når vi gikk gjennom en navnebok. Mange navn jeg aldri hadde klart å kalle mine unger. Men han hadde nå gange mange han også ikke klarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå