Gå til innhold

Haugesund??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Haugesund her inne som har termin i des/jan/feb??? Hvor står dere i forhold til vaksine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg bor i haugesund, og har termin 3 januar=),...ingen leger eller noe har nevnt den vaksinen til meg, men uansett så tar ikke eg den...

Skrevet

Så kjekt at det er flere fra Haugesund her inne :-) Jeg har heller ikke hørt noe om den, annet enn et intervju på 102 om at den er på vei. Men føler ikke at det er så mange i Haugesund som har fått influensaen heller. Jeg skal ikke ta vaksinen jeg heller, men det er jo klart at man blir litt skeptisk etter all propagandaen.... Er formen din fin ellers da??

Skrevet

Jeg er fra Haugesund, termin 17.januar.(så jeg hører vel ikke til her før neste uke) ;) .

Veldi usikker, tenkte å drøye litt og se hva som skjer.. Føler meg verken trygg på det ene eller det andre.

Skrevet

hehe, jeg har 18 januar og bomma med en uke her inne jeg... :-) men, men... Har du/dere vært på noe svangerskapskurs?

Skrevet

Jeg har ikke vert på noe svangerskapskurs, har igrunn ikke tenkt over det :) Du da?

Skrevet

nei, har ikke, men har litt lyst. Kanskje det er en mulighet for å bli kjent med andre gravide i samme situasjon?? Kjenner så få i Haugesund by, siden jeg egentlig er østlending og har blitt lokket hit av kjærligheten :-)

Skrevet

Eg har termin 30. november og ska ta vaksinen! men vaksinen e kje tilgjengelig her før 2. november da.. Eg ringte å fekk time den dagen eg! Ringte vaksinasjonskontoret

Skrevet

vet du noe om omfanget av smittede i Haugesund?? Føler jeg ikke hører så mye om det her?? mest i Oslo og Bergen...

Skrevet

har ikke hørt noe om smitte eg heller her i haugesund, så det er jo bra=) skal ikek på svagerskapskurs nei...vet ikke hvor en kan gå på det her i hgsd heller, noen som vet?=) ja hadde vært kjekt å blitt kjendt med andre som har termin rundt samme tiden=)

Skrevet

fikk lapp av jordmor med nr jeg kunne ringe ang sv.kurs, men har ikke kommet så langt pga eksamner etc... Men tenkte å høre, om det ikke allerede er for seint da... Kanskje Haugesund slipper unna det værste?? en får bare håpe og krysse fingre :-)

Skrevet

Ja det hadde det, og kansje vi møtes på sykhuset også!! :)

Ikke noen plan om svangerskapskurs nei, har ikke hørt noe om det heller så tviler det blir noe..

Ja vi får gjøre det, tror forresten jeg har bestemt meg for å ta vaksinen..

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Haugesund og har termin 22.januar. Jeg venter jente. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å ta vaskinene, men snakket med en veninne i går som hadde undersøkt litt og snakket med mannen min. Har nå bestemt oss for at jeg skal ta. Vi er begge lærere så vi er rundt mennesker hver dag.

Skrevet

Hei

Har termin 22 jan og jeg skal ta vaksinen, jobber på sykehuset og har mye kontakt med pasienter som blir innlagt slik at jeg er i to risikogrupper, både gravid og helsepersonell.

Håper å bli vaksinert i dag :-)

Det virke som om nå er influensa virkelig i gang, når man leser aviser ser man at det virkelig er på vei nå og flere og flere blir smittet.

Ang svangerskapskurs skal jeg ha den 28 nov. på føden. Har meld meg på for en god stund siden. Bare å ringe 52 73 23 20 og hør med dem. Tror de har en dato i des. også.

Ellers begynner jeg på vanngym for gravide i morgen, dette er organisert av jordmødre på føden. Se : www.vanngym.org

Gleder meg veldig, både fordi det blir deilig å få litt aktivitet i varmvann, det blir også gøy å treffe andre gravide.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...