YIN Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Kan dere hjelpe meg? Husker at det var noe snakk om at A Kremen ikke var noe bra allikevel osv.. Stemmer dette eller tar jeg feil? Hva var det som var "feil" med den? Fikk den i gave, men ble litt usikker på om jeg burde bruke den
trillemamma Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har vært veldig fornøyd med den. Super kuldekrem og super fuktighetskrem.
Ladybug~N&E Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 jeg mener å ha lest at man ikke skal bruke den rett før man går ut om vinteren fordi den legger en hinne på huden og barnet kan få frostskader på huden under kremen.(gjelder alle kremer igrunn. var en artikkel i fjor om at kuldekremer og sånt var fyfy) man skal smøre på et par timer før man går ut slik at den kan rekke å trekke inn i huden. utenom det så har jeg bare hørt bra om den!
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er veldig fornøyd med den iallefall! Snuppa har en lei tendens til å bli litt tørr i kinnene av og til (sikkert pga kulde osv), og da hjelper a-krem veldig godt, og fort! eneste minuset er at jeg syns den lukter litt vondt, hehe... men pirkpirk!
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 For oss er dette den eneste som hjelper på eksemen til ungene. Den inneholder parabener, det var dette det var usikkerhet om, men det er nå fastslaått at det er snakk om "snille" parabener, så da går det greit.
YIN Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2009 Å så bra, da setter jeg igang å bruke den imrg Takk for tilbakemeldingene! Den nye kuldekremen til Aderma, på apoteket, er 100% fri for vann ol.. Den består kun av oljer osv og kan smøres på ansiktet til de små rett før man går ut, den blir ikke kald eller noe. Jeg er kjempe fornøyd ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå