Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Pga fostervannsprøve vi tok tidligere. Har ikke fått sett babyen etter prøven og kan ikke si med sikkerhet at jeg kjenner bevegelser heller. Kjente det innimellom før prøven... Men nå er jeg så obs at jeg tror det ikke om jeg kjenner ett lite dult. Huff, så fælt å gå slik. Det er vel ikke vanlig å kjenne bevegelser daglig i uke 17?
prekæs Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Det er ikke så veldig vanlig å kjenne så tidlig. Hadde du abortert, hadde du sikkert hatt andre symptomer. Det går an å få privat ultralyd hvis ikke du får av det offentlige. Min snille lege lot meg høre hjertelyden etter at jeg fikk en ball i magen på stranden. Legger du fram saken din er det sikkert mulig legen din gjør det samme så du blir beroliget. Lykke til.
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Nei, det er ikke unormalt å ikke kjenne bevegelse daglig så tidlig. Men siden du bekymrer deg ville jeg ringt jordmor og bedt henne lytte etter hjertelyd i morgen. Si du er bekymret, så får du sikkert fem min innimellom hennes andre avtaler. Slik har iallefall jeg gjort det to ganger når jeg har vært engstelig.
* * felicia** Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Det er ikke alltid de hører hjertelyden i uke 17, så det kan ende med at du blir mer bekymret (det skjedde meg). Be om UL.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar:) tror babyen våknet av litt taco, cola og en bekymret mor. Fikk kjent 4-5 dult nettopp her i det jeg la inn første innlegg. jeg ringte i dag tidlig jordmor men der var det ingen jordmødre før mandag. Skal ringe legen i morgen, vil bare høre for å senke bekymringen. Har en trivelig lege så håper han har tid. Men godt å høre at andre ikke kjenner liv hver dag så tidlig. Men grusomt å gå slik å vente etter denne prøven.... Vet jo det er en risiko ved denne type prøve men håper ikke vi havner der!! Tusen takk for svar dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå