Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 1 natt på båten ned 1 natt i Køben 1natt på båten hjem Det skal bli såååå deilig!!! eldstemann på 4 skal sove hos kamerater for første gang og gleder seg enormt. Og minsten på 2 skal kose seg helt alene hos besteforeldre med all oppmerksomheten!!! Vinn vinn situasjon.... Er såå glad for besteforeldre og venner som vil passe barn og at ungene selv syns at det å sove borte er kjempegøy!!! Gleder meg til en helg med god mat, avslapping, shopping og litt romantikk ; ))
Anne-B. Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Så deilig! Riktig god tur! Svigermor ringte i går og sa at de kommer og ser etter ungene i januar, vi fikk billetter til operaen i bryllupgave av et vennepar og har spekulert på hvordan vi skulle få det til. Det er uhyre sjelden at vi gjør noe sånt sammen bare vi to, så jeg ble så lykkelig og glad da hun fortalte at hun og svigerfar har bestemt seg for å ta seg fri og komme opp hit og være noen dager. )
En_av_hver Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Så hyggelig ! Kos dere alle sammen:-) Balsam for kropp og sjel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå