Gå til innhold

Kaster meg på julegavetipsene jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8 måneder (11 til jul). Er det noen som har tips til hva "hun kan gi" besteforeldrene sine i gave? Vi har ikke gått til fotograf, og kommer ikke til å gjøre det før jul heller, så kalender ol. er ikke et alternativ :)

Min mor har sagt hun vil ha et bilde av henne i ei spesiell ramme, så det skal hun få. Men må jo gi noe mer vel?:) Hun er jo for liten til å tegne/male ting, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håndavtrukk/ fotavtrykk.. det fikk min bror av eldste den første jula hans..

Hnger den dag i dag på hedersplassen i stua hans vedsiden av brudebildet av han å kona =)

Skrevet

Ååå, det var lurt!!:)

Vi har laget et sånt som vi har selv (fra da hun var ca 2 mnd). Lagde i gipsliknende stoff. Denne gang får vi ta maling på tror jeg, ser litt bedre hva det er da:) Tusen takk for tips!!:) Da må vi ut å handle tre stk rammer på ikea som vi kan sette de inn i ;)

Skrevet

brudebildet er da av min bror og hans kone.. guttungen er ikke tre enda så ikke noe brudebilde der

Skrevet

Hun trenger ikke gi noe mer. Etter min mening er det ikke nødvendig at hun gir noe i det heletatt. Det er uansett opplakt at det ikke er hun selv men foreldrene som er giveren. Når hun blir 3-4 år gammel begynner hun å forstå det md gaver er det fint for henne å gi ting. Før det er det helt unødvendig. Skriv eventuelt at gaven er frahle fammilien. Det løser problemet.

Skrevet

Vi ga kun et innrammet bilde både det året han var 6mnd og når han var 1,5år. Denne jula er han 2,5år og i år skal han nok få lage noen fine malerier i tillegg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...