Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jenta mi er 8 måneder (11 til jul). Er det noen som har tips til hva "hun kan gi" besteforeldrene sine i gave? Vi har ikke gått til fotograf, og kommer ikke til å gjøre det før jul heller, så kalender ol. er ikke et alternativ Min mor har sagt hun vil ha et bilde av henne i ei spesiell ramme, så det skal hun få. Men må jo gi noe mer vel? Hun er jo for liten til å tegne/male ting, hehe..
LadyLuck & Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 håndavtrukk/ fotavtrykk.. det fikk min bror av eldste den første jula hans.. Hnger den dag i dag på hedersplassen i stua hans vedsiden av brudebildet av han å kona =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ååå, det var lurt!! Vi har laget et sånt som vi har selv (fra da hun var ca 2 mnd). Lagde i gipsliknende stoff. Denne gang får vi ta maling på tror jeg, ser litt bedre hva det er da:) Tusen takk for tips!! Da må vi ut å handle tre stk rammer på ikea som vi kan sette de inn i
LadyLuck & Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 brudebildet er da av min bror og hans kone.. guttungen er ikke tre enda så ikke noe brudebilde der
___ Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Hun trenger ikke gi noe mer. Etter min mening er det ikke nødvendig at hun gir noe i det heletatt. Det er uansett opplakt at det ikke er hun selv men foreldrene som er giveren. Når hun blir 3-4 år gammel begynner hun å forstå det md gaver er det fint for henne å gi ting. Før det er det helt unødvendig. Skriv eventuelt at gaven er frahle fammilien. Det løser problemet.
mamman til to gutter Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Vi ga kun et innrammet bilde både det året han var 6mnd og når han var 1,5år. Denne jula er han 2,5år og i år skal han nok få lage noen fine malerier i tillegg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå