Gå til innhold

Hva skriver man i en klage til cola?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil klage til cola da jeg har kjøpt en 6-pack med cola zero og 3 av flaskene hadde feil.

Men hva skriver man? Etter at jeg har skrevet hva som er feil med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennlig hilsen.

Nei jeg vet ikke, jeg hadde nok lurt jeg og. Du trenger vel sikkert ikke å skrive så veldig mye, om du har skrevet at du ønsker å klage på flaskene du har kjøpt og hva som er feil, så er vel det nok. Du kan jo skrive at du ser fram til å høre fra dem.

Skrevet

Skriv hva som er galt, hvor og når de er kjøpt, evt lotnr osv, og skriv at du har forståelse for at feil kan forekomme, men at du som forbruker, og trofast kunde forventer litt mer enn at halvparten er brukbare.

Avslutt med ser frem til å høre fra dere, med vennlig hilsen ________

Skrevet

Kjempeflott! Jeg er faktisk en veldig god kunde hehe =P

Men hva er lotnr??

Skrevet

hva var galt med flaskene?

hehe, jeg er så nysgjerrig at jeg blir flau av meg selv... ;)

Skrevet

Er merking fra fabrikk sånn at de kan spores tilbake i produksjonsprosessen når de ble laget.

Tror det står under best før datoen eller der omkring, inneholder gjerne bokstaver og tall om hverandre.

Lykke til med klagen ;)

Skrevet

Spar deg bryet....

I sommer kjøpte vi masse 6pk med cola, og det var MANGE som var noe gale med. I hver eneste 6pk! Sendte klage med det nummeret, OG bilder av flaske osv, men det skjedde ikke noe. Fikk igjen en kort sur mail om jeg måtte sende inn ALLE flaskene som det var noe gale med!

Dårlig av cola....

Gikk over til å kun kjøpe pepsimax-brett=)

Skrevet

Hehe jo altså 2 av flaskene var fullstendig uten kullsyre. Og den siste smake utrolig fælt! Skikkelig fælt! =(

Og jeg pleier egentlig å kjøpe mest pepsi max, men cola zero var på tilbud. Jeg hadde vært sååå utrolig sint om jeg skulle på nattevakt og hadde tatt med en brus som var fæl eller uten kullsyre. En hel natt uten brus? Hehe =P

Skrevet

Mammaen min går tilbake til butikken med flaskene når hun får noen med feil, og så får hun ny der og de sender den inn. Du får prøve det neste gang..?

Men litt dårlig kundebehandling av cola ja. Jobber selv innen næringsmiddelindustrien, og hvis noen klager på våre produkter så får de pengene tilbake uansett, og så skjerper heller vi oss litt ekstra..

Skrevet

holder jeg med dem i.

Sender ikke ut nye sofaer om noen ringer å sier det er feil med dem, vi heller.

Må se feilen først =)

Skrevet

Jeg ville gått tilbake til butikken med flaskene, så får du nye.

Så kan du skrive et brev til Cola og forklare dem hva som skjedde,

men da slipper du å bruke ekstra kostnader på å sende x-antall liter brus

frem og tilbake med posten :o)

Skrevet

Vi sendte inn bilder uten at det hjalp.... og nr på alle flaskene.

Men når de vil at vi skal ta vare på og sende inn 10-12flasker, nei herlighet....

Skrevet

Nå har jeg sendt klagen. Så får jeg heller gå tilbake med flaskene som det er noe gale med hvis de ikke svarer.

Kommer nok til å gå tilbake til pepsi max hvis jeg finner flere. Men jeg fant en død flue i en 1 1/2 liter med pepsi max i sommer =(

Og har opplevd feil på dem også.

Takk for svar =) =)

Skrevet

Hver eneste colaflaske har ett tlfnr man kan ringe. Ringer man, blir man bedt om å levere i nærmeste colaforhandler, og forhandler tar det opp med selger. Selvfølgelig vil cola ha flasken fysisk. Er jo viktig i forhold til feilretting.

Skrevet

coca cola betaler kostnadene med å sende tilbake, jeg sendte tilbake en 1.5 l flaske i sommer, og betalte ingenting. MEN, jeg sendte den i midten av juli, og har ikke hørt noe siden...

Skrevet

min kjæreste sendte en mail til coca cola og klaget på en flaske cola en gang. han fikk ett gavekort på 100kr som kunne taes ut i ny cola i hvilken som helst butikk!

Skrevet

Samboeren min ringte også inn å klagde i sommer, da den smakte fysj! Flere flasker også. Han fikk tilsendt et papir som vi skulle skrive navn, adresse, kontonr, osv, og to store konvolutter til flaskene, som portoen var betalt for!

Etter et par uker fikk vi brev igjen om at de var veldig takknemlig for at vi hadde sagt ifra, og brukt tid på å "gjøre de bedre", og samme dagen var det overført 160kr fra coca cola, for kjøring (til og fra butikken) og nye brus! =) Kjempefornøyd med at de tok det så alvorlig!

Lykke til, får håpe du får en like bra opplevelse som oss med dette:)

Skrevet

Jeg er imponert!! =)

Ja det er kjipt når det er halvparten av flaskene. Har flere ganger tømt ut flasker som har vært uten kullsyre, smakt rart eller der der mangler ca 1/2 liter (hvis de er forseglet i 6 eller 8 pack kan man ikke alltid se det) Men da har det bare vært en flaske. Ikke halvparten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...