<3 Maren <3 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Sånn at vi som er drittlei kan slippe alle innleggene her? Bare lurer.....
Spire nr.2 <3 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Kanskje vi alle som er lei,skal maile BIM å meddele at vi ønsker eget forum for det??Det blir litt vel i det drøyeste laget med tråder om svineinflu.!!!Så da syns jeg det burde være valgfritt å gå inn på et forum å lese og diskutere det...
misskizz Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 ååååå.... Er det så vanskelig å scrolle forbi de innleggene da? Bare MÅ innom selv om du ikke vil? Slapp av...Du velger vel hva du vil lese.
<3 Maren <3 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må ikke innom de, leser de ikke lenger, problemet misskizz er at jeg ikke finner de andre innleggene, fordi de forsvinner med en gang fordi det hvert 3. minutt startes en tråd om svineinfluensa/vaksine.
<3 Maren <3 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2009 Og nå blir det dobbelt så mange innlegg om det også fordi halvparten irriterer seg grønn over å ikke se annet og må kommentere det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå