Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Ferdig med julegavene idag...og det før november har begynt:) Har virkelig overgått meg selv,pleier alltid være ute i siste liten...
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Oi! Så flink da! Vi har ikke begynt engang.. Uff, ser ikke fram til det heller, hehe. Er alltid så vanskelig å finne på ting å kjøpe til foreldre/søsken. Nieser og nevøer er greit men... Urk..
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, du er flink! Jeg har ikke begynt å tenke på julegaver engang ...
LadyLuck & Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 oi.. da er du flink.. så vidt begynt å tenke pådem jeg.. men kanskje funnet til min mor, og så til besteforeldre/oldeforeldre.. (ungene får male på trerammer, og så putter vi bilde av skjønningene i)
blåbæret Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jo du er flink! Jeg klarer ikke begynne så tidlig uten å være 100 % sikker på at gaven ikke bør/må byttes...
Dossa :) Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Jepp, du er flink!! Herlig følelse av å være tidlig ferdig. Tenk at de neste lønningene kan du bruke på andre ting enn julegaver Jeg er flink også, er ferdig med julegaver, jippi!!
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 ja,da er du også flink:) Så nå skal vi bare kose oss i desember og ikke stresse gal rundt i siste liten:)Skal bli herlig!! Har aldri vært ferdig før midten av desember før,så ser jo lovende ut dette:)
Dossa :) Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er glad i desember og jula, og den tida blir bare enda bedre når jeg har gjort unna julegavene Skal virkelig nyte desember og ikke stresse rundt på et kjøpesenter, herlig!!! Er nok av andre ting som må gjøres før vi kan ta juleferie
cherry coke Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Kjempeflink=) Selv elsker jeg å bruke desember til å handle. Liker kveldsåpne butikker, fakler, salg av gløgg, kakao og julemenn ute og bare den magiske stemningen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå