Gå til innhold

Er det ikke et eget forum for synske og alt det der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ikke gå dit... huff, det blir så mye mas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ømfintlig i kveld? Hva er problemet egentlig?

Skrevet

Problemet er at når det først blir snakk om at noen er synsk her inne, så skal alle mase om alt mulig dritt: kan du se hvor bilnøklene mine er? hvilket kjønn er det på babyen? Er jeg gravid? kommer han tilbake til meg?

Aaaargh. Og de ´synske´ elsker all denne oppmerksomheten.

Ømfintlig? Nei, rimelig tykkhudet, takk.

Skrevet

Hva var problemet?

Ville du ha oppmerksomheten kanskje??????

Kanskje der er noen av de som tror sterkt på dette, så la de gjøre det.

Skrevet

Jeg må si jeg foretrekker synsk innleggene fremfor innlegg om fittesaft og så videre. Hver sin smak. Du får starte noen egne innlegg da vet du, fremfor å klage på alle andre.

En super kveld ønskes deg ;)

Skrevet

Hahaha, tror nok det er de synske som har et seriøst oppmerksomhetsbehov, ikke jeg!

Tja, får vel finne noe fjas å skrive om da...

Skrevet

Men det er jo ingen synske som har lagt ut hovedinnlegg her, så hvordan kan du si det du sier?

Skrevet

De svarer jo så seriøst. Og skryter av ´evner´ i hytt og gevær.

Rimelig komisk egentlig. Men mer irriterende.

Skrevet

Jeg er vel det man kan kalle en klarsynt, men jeg er ikke en av de som skryter av mine evner. Jeg holder de heller skjult og bruker de evnene stort sett på meg selv og de nærmeste. Har ikke opplevd at noen her inne har skrytt av seg selv heller, men mulig jeg har gått glipp av noe. Link?

Jeg kan si så mye som at det er mange flere som kaller seg klarsynte enn de som er det. Det er jo slik nå at enhver kan kalle seg klarsynt eller healer etter å ha tatt et helgekurs. Slik er det dessverre (eller heldigvis) ikke.

Mine "evner" er til dels medfødte, men jeg har brukt mange, mange år på å utvikle de videre. Det er like slitsomt som å lære seg andre ting.

Jeg skjønner godt at mange er skeptiske til klarsynte, det er mange juksemakere der ute.

Det er vel også slik at dersom man ikke har hatt slike opplevelser selv, er det vanskelig å tro på at det går ann. Men det gjør det.

Takk for oppmerksomheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...