Termin 080110 Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Men har ikke vondt når jeg tisser! Kan det være UVi da? Hadde en negativ (fin) urintest på vanlig kontroll på mandag, altså for 2 dager siden. Begynte å kjenne småstikkinga i går kveld. Kan man få det så raskt? Og noen som har hatt det som bare kjente den stikkinga i blæra?
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 det kan komme ganske akutt, så det kan hende det er Urinsveis infeksjon.
Minilille Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg var på kontroll en torsdag med helt fin urinprøve. Hadde legetime onsdag uken etter og fikk påvist uvi. Jeg begynte å kjenne bittelitt svie når jeg tørket meg to dager før. Legen klemte like over symfusen og da kjente jeg at det var ømt,men ellers ingen symptomer. Legen sa at det er derfor de kontrollerer urinen så ofte, fordi man kan gå med helt svake eller ingen symptomer. Det er mye lettere å få nyrebekkenbetennelse når man er gravid, så lever heller inn en prøve for mye (behøver jo ikke legetime så fremt den er fin). Tror det går ann å kjøpe sånne stiks på apoteket selv også.
Termin 080110 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 Da tisser jeg på et glass og leverer hos legen i morgen tidlig jeg! Vil ikke gå med det for lenge hvis det er det! :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå