Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa(13mnd) våkner hver natt rundt 4 tiden og begynner å hyll griner..

Jeg har prøvd aaalt! hun er ikke tørst, ikke våt bleie, vil bare opp til meg og klater opp over skulderne mine, vil at jeg skal gå rundt og ligge hos meg, det er temlig slitsomt, da jeg står opp klokken 5 og må gjøre meg klar til å gå på jobb og følge henne til barnehage rundt 7 tiden..

Hun sutre temlig mye fortiden, har vært kjempe grei å ha med å gjøre, men nå er det bare sutring fra vi kommer hjem fra barnehage til hun legge seg også fra klokken 4 på natta..

Hva skal jeg gjøre??

Prøver å ikke ta henne opp og holde ut og latte som jeg sover, men jeg holde på å bli gal selv.. mangler søvn som bare det.. : -/

Tiiiiiiips jenter! :)

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 mnd.. da har hun vel kanskje ganske nylig begynt i bhg? da kan gjerne separasjonsangsten kicke inn igjen en liten periode. Gi henne masse kos, fortell at mamma ikke blir borte for alltid og at du er på jobben og kommer når du er ferdig der. De forstår myyye mer enn vi tror har jeg merka ;)

Det er hvertfall første jeg tenkte.. :)

Skrevet

Samme styret her. Jeg tar henne oppi til meg jeg. Tror det er barnehagestart og store omveltinger som er grunnen. Men står du virkelig opp kl 5 for å gå i bhg 7? Her er alt av klær og matpakker gjort i stand kvelden i forveien . og jeg steller oss begge i løpet av ca 45 min.

Skrevet

Det er så mange ting som kan slå inn. Voksesmerter/ tenner kan det være. Selv om det er til faste tider kan det være at det er i samsvar med barnets dype søvn. Frøkna våres våkner også omtrent hver natt men vi gjør det sånn at vi hvisker når vi snakker med henne om natten, som regel holder det at vi gir en klem og viser at vi kommer så fort hun roper på oss. Men er det etter senge tid så er det natta og hun må sove videre.

Suttrer hun mer når hun kommer hjem fra bhg så kan det være fordi hun er trøtt og sliten. De er jo på "jobb" der hele dagen. Gi henne en liten høneblund om nødvendig :) Det funker hvertfall godt her. Søvn avler søvn, sover hun for lite kan det også være en årsak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...