Gå til innhold

Inspirert; når setter dere grenser for tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder selvsagt eldre barn, men det kommer jo sikkert spørsmål om det en dag også:) jeg har selv 2 tatoveringer jeg tok når jeg var 19 år og har aldri angret en dag på de, de er veldig personlige og en viktig del av meg. MEN jeg vil be mine døtre vente til de er over 18, jeg hadde tenkt på mine siden jeg var 15 år men tenkte meg som dere forstår godt om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18. Jeg klarte å vente til jeg var "lovlig", da får hun også gøre det. Og skal hun gjøre det mens hun bor hjemme skal de kunne gjemmes bort ;o)

Skrevet

18. Tok selv da jeg var 17 med mamma og pappa sin velsignelse. Hadde mast i ett par år, og de synes ikke tattoveringer er så aller værst. (merkelig i grunn..de er liksom ikke typen til å like det).

Jeg angrer ikke.

Men jeg kommer uansett til å prøve å overtale datteren min til å ikke ta.

Skrevet

Trodde det var 18 års aldersgrense. I alle fall, mine unger får gjøre som de vil med den saken, etter at de har fyllt 18. Det er deres kropp.

Skrevet

De må nok pent vente til de er over 18. Ingen får min velsignelse til ennet enn hull i ørene. Vi har heldigvis en tatoveringsmann i familien, og han tatoverer ikke på folk under 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...