Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 la nylig inn et innlegg... om at jeg føler på meg, at jeg er gravid.. selv om mensen har kommet de siste 3 mnd.. men bare kort.. føler jeg kan kjenne livmora. alt ligner på min forrige graviditet... Tatt en test, var negativ, men så sier noen at jo lenger ut,så tester man ikke det.. kunne dere vennligst tatt dere et par minutter til å se....? Vet man kan få feil svar osv, men det blir på en måte en liten ide... Tusen takk på forhånd. Dere er gode å ha....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Du må få en grundig undersøkelse av din lege.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 den ble postet litt fort. Du som skrev at jeg burde få en grundig undersøkelse. Er du synsk på noe måte...? tenkte kanskje du så noe var feil....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har litt evner, men i dette tilfellet brukte jeg egentlig bare fornuften. Jeg vet ikke om noe er galt med deg, men når man finner kuler eller forandringer i kroppen er det ingen grunn til å vente med legeundersøkelse - i tilfelle det kan være noe galt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå