Gå til innhold

Hva er ok pris for ei simo bagvog fra 03???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett ei vogn som ser ganske grei ut, vogna er brukt til 3 barn i 6 mnd pr unge, men selger forlanger 2000 kr for vogna..Jeg vil ikke kjøpe en så pass gammel vogn til 2000 kr. Er det ok og tilby 500 eller er det frekt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ivertfall ikke gitt 2000 kr for ei 6 år gammel vogn. Mulig jeg hadde gitt mellom 500-1000 kr, mulig at også 1000 kr er mye. I vertfall når vogna er brukt til 3 barn.

Vil tro at 2000 er over halv pris også, den selgeren må være en smule drøy. Halv pris hadde vært ok om vogna hadde vært max 2 år gammel.

Skrevet

Jeg ville gitt max 300 for den. Så gammel, og brukt til 3 unger? Selger må jo være helt desillusjonert.

Jeg solgte nettopp en simo kombivogn fra 2002 for 100 kroner, jeg betalte selv 400 kroner for den da jeg kjøpte den i 2007. Brukt til 3 unger tilsammen.

Skrevet

2000 faktisk??? Ha, ha...Den vogna kommer ALDRI til og bli solgt!!!

Skrevet

Eg betalte 2000 for ei slik ei i 2005, då brukt til to barn. Hadde betalt max 1000 i dag, og då berre om den ser VELDIG bra ut (sjekk at den ikkje heller nedover i hodeenden).

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve å få 3000 for vår Simo kombivognen, fra 2008.

Så ja, jeg syns 2000 for en 03-mod er dyrt.

Skrevet

Glemte å si at 500 kr hørtes ut som en fornuftig pris

Skrevet

fikk mail tilbake om at jeg måtte komme med et seriøst bud og at 500 kr er utelukket...

Skrevet

Nå solgte jeg akkurat min duo vogn (bag og sportsdel) fra 05, for 2300;. Brukt av 1 barn og veldig pent brukt.

Så 2000; er veldig mye.

Foreslår at du henviser til hva andre vogner selges for og tilbyr det du vil gi, men ikke mer enn 500;-800; syns jeg.

Skrevet

Jeg henviste med link til en annen vogn som var 07 modell (også simo bagvogn) som kostet 2000 kr.

Da fikk jeg med link tilbake med henvisning til ei vogn som kosta 500 kr ei hauggammal vogn med hvite hjul; dette er hva du får for 500 kr....

Skrevet

Da foreslår jeg at du dropper å kjøpe den vognen og heller ser deg etter en annen. Du taper bare på å kjøpe den og de får MYE for den vogna.

Skrevet

ja jeg dropper hele vogna...er ikke villig til og gi så mye mere enn 500 kr for ei så pass gammel vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...