Denice Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde først planer om å lage en til vesla og en til kjærsten min, men nå har jeg funnet ut at de kan dele.... Hihihi.. en dag hver. Men... det evige 1000-kroner spørsmålet.. hva putte inni? Vesla sine dager er vel så og si spikret... værre med kjekkasen sine... sokker, skjerf, reiseartikler... noe flere idèer til rimelige og ok kalendergaver?
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Til kjekkasen legger du inn lapper med forskjellige gjøremål som fotpleie, massasjeolje + massasje, ansiktsbehandling, kroppsskrubb, han må støvsuge, kysse 100 ganger osv....
Denice Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hahaha.. Ok!! Takk for tips.. Noen flere?
Himmel og hav Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 minnepinne, sånne baller til å ha i joggeskoa, ny tannbørste, massasjeolje...ellers er det mye morsomt på thinkgeek.com
frakk Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Flakslodd, sjokolade, en dvd, marsipangris...
Denice Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2009 Hmm... det var også gode forslag... Takker og bukker!! Begynner å gå seg til her nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå