Gå til innhold

Ser det er noen synske her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere da fortelle meg når jeg vil bli gravid??? (er litt lei denne prøvingen nå)

Jeg er om noen måneder 29 år, vi begynte og prøve i juli 2007 og ble gravid med en gang. Men jeg mistet i 8uke, siden dette har det ikke skjedd noe... Alt er ok med meg og samboeren min.

Det eneste jeg gjore like før vi begynte og prøve var å slutte og røyke, samtidig har jeg slitt med uregelmessig mens, men ikke etter aborten da kommer den plutselikg hver måned...

DESPERAT begynner jeg å bli nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så i tarotkortene mine at spiren kommer til å sitte i mai neste år.

Skrevet

I januar kommer du til å bli gravid

Skrevet

MAAAAAI neste år:o( alt for lenge til det..... da stemmer jeg for januar;o)

Men hvorfor ikke nå??

Når må vi gjøre "det" denne månen for at det skal klaffe????

Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke stolt på noe disse damene her sier. De snakker nok bare tull. De tør ikke å svare med sitt eget nick en gang.. Jeg kunne også svart deg, og sagt at du blir gravid i februar neste år, men det gidder jeg ikke, for det vil bare være vill gjetting. Ta tiden til hjelp, plutselig sitter spiren fast og dere får en liten baby!:) Siden ingenting er galt med hverken deg eller mannen/kjæresten din, er det ingenting som sier at dere ikke skal få det til etterhvert :)

Skrevet

Jeg tror det kommer en jente etterhvert, men vet ikke når. Du må ikke stresse med graviditeten og du kan ha en del å hente på å ta akupunktur og leve sunt og godt. Minst mulig stress og slikt.

Jeg er ikke noen profesjonell synsk, så ta det med en klype salt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...