Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 magen min klør noe inni hampen.. blir gal av den onstante kløen i huden. smører meg med spenol å babyolje men d varer ike lenge før vi er tilbake til kløgalkapen.. :=O tips?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 hvitvask. Det brukte jeg sist gang. Jeg klødde store sår. Men det hjalp litt hvertfall.
Ladybug~N&E Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 kan man ikke bruke sånn kløstillende salve da? spørre legen eller på apoteket.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg smører meg med Helosan som er en mykgjørende hud og spenesalve. Denne er noe fet men gjør underverker for tørr hud. Man får kjøpt Helosan på Apotek men den er noe billigere på felleskjøpet eller hesteutstyrsbutikker. =)
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Dette har jeg også hatt i 2 svangerskap. Fant egentlig ingenting som hjalp mer enn bare i kortere perioder, men prøv og holde deg, kald ikke frys selfølgelig, men jeg følte det hjalp litt. Så er det vel bare og vente på fødsel for at det skal gå helt bort, det måtte jeg.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2009 OKi. huh,voknet i natt av at jeg lå å klødde.. :S ska prøve den Helosan,skader jo ikke å prøve.. Leste også at man kunne massere inn salven får det skulle hjelpe på blodsirkulasjon ol,så i kveld blir det mage massasje.. takk får tips å råd!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2009 WOI! fikk plutseli masse utslett å måtte til legen.. fikk hydrokortison til å smøre på,får se hvordan dette går da =)
Bebis i April:) Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Ja jeg klør også noe innmari. Nederst på magen, på lårene, under armene. Prøver å ikke dusje for ofte og smører meg med krem, men det hjelper jo bare en liten periode.
Frk Marge Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 klødde meg til slutt med gaffel jeg forriga gang... merker jeg gleder meg fælt til d et der igjen ... not! men hvitvask hjelper smørte meg inn med det hver kveld før jeg la meg for å få sove
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Spenol og babyolje inneholder begge mineralolje, noe som tørker ut huden (og kan gi fosterskader..) Jo mer du bruker av disse produktene, dess mer kløe vil du få Legger ved litt linker: http://www.dnskincare.no/Dermanord/mineraloil/mineralolja.htm http://www.touchtherapy.no/olje.html http://www.meditrina.no/2009/06/kjenn-ingrediensene-mineralolje-unngaa/
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2009 jøss.. d syns jeg hørtes kjempe rart ut, da fosteret skulle ta skade av babyoljen.. men oki... I går brukte jeg aloe vera gel å body butter fra body shop,å det funka kjempe bra! =)
Nikki 75 Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg sverger til Body Butter fra Body Shop, kokos er best, men den lukter veldig. Oliven lukter mindre, og er også kjempegod. Når det klør som verst bruker jeg Benadryl, som jeg dessverre ikke tror er å få tak i i Norge...
DK+2 Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Her klør det noe sinnsykt på leggene til tider, klør meg stadig til blods. Det gjorde jeg ved forrige svangerskap og.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2009 ja d klør virkeli.. ska til en større by neste uke ( hær hvor jeg bor er d ikke body shop.. ) så da blir det mere body butter på meg.. noen av dere som har prøvd body shop sine produkter til spebarn? lurer på om de oxo er bra =)
Fifrildi Skrevet 24. oktober 2009 #15 Skrevet 24. oktober 2009 Klør som en gal! Det som hjelper for meg er å være påpasselig med å skrubbe bort tørr hud (bruker body shop sine skrubbehansker med såpe i dusjen) samt smøre meg med en krem morgen og kveld som trekker godt inn. Jeg klør faktisk mer av fete kremer og olje som blir liggende som et lag på huden.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2009 ja skrubbing hjelper, få vekk dn dødehuden.. bra bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå