Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Sjokoladen i sjokoladekalenderne er jo KJEMPEGOD!! Rare, rare damer er dere.
flypapir Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Nei uff, nå er det du som er rar her...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Enig. Pleier å kjøpe mange i slutten av desember, jeg. Halv pris
Hikken Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Øhm.. Hvilken sjokoladekalender er det du kjøper? De jeg har smakt har bare smakt sjit.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Ikke alle er like gode da=))) Men til dels enig, sjokoladekalender er nam.... mulig ungene her får det i år =)))))))
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Husker bare den ekle, litt harde, tyske sjokoladen som gjerne var litt gammel og hvit i kantene som fantes da jeg var liten. Mulig den har blitt bedre med tiden?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Nå lurer jeg også litt på hvilke som faktisk er gode. De jeg har smakt smaker æsj :o/
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Vet du Vinterflickan, bortsett fra at jeg ikke kan komme på at de verken er eller var hvite i kantene smaker de akkurat likt som da jeg var lita. Men det må være disse tyske altså, de norske (nemi og pondus i hvertfall) er ikke noe gode. Kanskje det bare er smaken av en laaaang tradisjon med sjokoladekalender jeg liker så godt ;-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 hehe, ja når man er liten og verden dreier seg om gotteri, hvor lenge det er til neste gang man får gotteri og hvor mye gotteri man kan få så spiser man det gotteriet man får selv om det ikke er verdens beste gotteri;)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Kan være at nærbutikken lengre ut på landet ikke kjøpte fra øverste hylle og at det var gamle kalendere;)
Brillefint - Jadda! Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 DØD over sjokoladen i julekalendern!!! ÆÆÆSJ...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 Syns også den er kjeeeeempe god, gleeeeder meg til 1 desember ))
cherry coke Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Nydelig!! Men tror nok egentlig at det bare er nostalgien som spiller meg ett puss. Men jeg liker den og kjøper alltid sjokoladekalender=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå