Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Er ganske ny i en jobb, og til lunsjen idag så manglet en kollega som jeg liker veldig godt. Senere satt han på kontoret sitt, og da gikk jeg og sa at jag savnet han i lunsjen bla bla bla. Hadde dere blitt glad hvis noen kom og spurte dere det, eller hadde dere blitt brydd?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Nei det syns jeg bare hadde vært koselig, med mindre personen som spør er sykt klengete eller en jeg ikke utstår fra før. Men sånne tanker har man jo alltid uansett hvor sjenert eller pågående man er når man har et godt øye til noen
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Hadde satt pris på det og du har ikke dummet seg ut;)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ååååååå tror dere det??? Blir så paranoid av dette.... Fler som mener noe om dette???
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Næsj, ikke tenk noe mer på det. Å være hyggelig og omtenksom på arbeidsplassen er en god egenskap=) Anonym 19:26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå