Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Når man har dåp, og den ene inviterte familien ikke gidder å pynte seg? De bor rett i nærheten og jeg kan faktisk ikke finne på en eneste grunn til at de måtte komme i joggebukser hele gjengen. Dette er folk som vanligvis klager over at jeg ikke pynter nok på ungene mine. Føler at jeg kanskje henger meg opp i bagateller, men...
It's all about me Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hadde nok ikke blitt skuffet, men heller sjokkert og oppgitt. Det er jo de som driter seg ut.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 I bryllupet mitt kom det folk i sandaler og hettegenser...og flere i olabukser. Vi hadde ikke så uformelt bryllup heller, men kirke og prest
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Noen eier ikke skam eller respekt for seg selv eller andre. Pinlig for dem, ikke for deg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde blitt kjempeskuffet! Akkurat som da jeg giftet meg, da kom noen i familien til mannen min ikledd noe som såvidt kan kalles tøy. La best merke til søsterens: Et slitt skjørt som jeg ville brukt på jobb i barnehagen, og ei "fin" skjorte, med noen fæle sandaler til. Jeg mener, HALLO!? Men siden de har klaget på at du ikke pynter nok på dine barn, kan det ikke da være at de kom kledd slik, for å få fram et poeng? Syns uansett det er smakløst jeg. Ved visse andledninger SKAL man pynte seg. Jul (alle dagene til 3. juledag), nyttår, bursdager, dåp, bryllup, begravelser. ol...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde lurt på hvorfor de i det hele tatt gadd å komme.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde blitt skikkelig skuffa.. Hadde tatt det som at dåpen til mitt barn ikke var viktig nok til å gidde å pynte seg. Har ikke opplevd at noen ikke har pyntet seg til slike anledninger før, men var en som møtte opp i slitt joggedress en gang på bedriftens julebord! Alle hviska og tiska bak ryggen hans, reger med det er slik i andre anledninger også. Jeg hadde blitt veldig skuffa, men hadde også tenkt at dette kom til å bli lagt merke til fra andre og da blir det litt flaut for dem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå