Gå til innhold

Knerten, hvordan er filmen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den absolutt!! Va hadde med oss vår sønn på 3 1/2 og han kosa seg veldig. :) Og det gjorde vi voksne også!!

Skrevet

Kall bra syntes vi!

4åringen,7åringen og jeg :)

Skrevet

4 åringen likte den, og det gjorde jeg også. ;o)

Skrevet

dere som har vært på den, synes dere den fortjener mere enn terningkast 2?

jeg kunne tenkt meg å sett den, men ble litt betenkt når de "vraka" filmen....

Skrevet

Var der med tulla mi på 5 år i går, og vi storkosa oss begge to ;0)

 

Kjempefin film ;)

Skrevet

Vi koste oss:-) Vet ikke hvor den fikk 2 i terminskast. Jeg har bare sett 5 (fra de store avisene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...