Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Det er den absolutt!! Va hadde med oss vår sønn på 3 1/2 og han kosa seg veldig. Og det gjorde vi voksne også!!
celodi Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Kall bra syntes vi! 4åringen,7åringen og jeg
Mille** Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 4 åringen likte den, og det gjorde jeg også. ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 dere som har vært på den, synes dere den fortjener mere enn terningkast 2? jeg kunne tenkt meg å sett den, men ble litt betenkt når de "vraka" filmen....
ツ Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Var der med tulla mi på 5 år i går, og vi storkosa oss begge to ;0) Kjempefin film
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Vi koste oss:-) Vet ikke hvor den fikk 2 i terminskast. Jeg har bare sett 5 (fra de store avisene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå