Gå til innhold

Hodepine, hodepine, gå din vei!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gode tips mot intens hodepine?

Begynte i går på jobb, og jeg vet jo at det er nakken som er problemet og roten til alt ondt.

Når jeg kom hjem var jeg helt ødelagt, av typen "ikke snakk til meg, jeg har vondt". Henta unger og slikt i bhg, laga middag og fikk gitt de mat. Når de var i seng tok jeg 1 paracet, 1 ibux og 1 paralgin forte, og gikk og la meg. Våkna igjen i dag morges med like jævlig vondt. Har vært sånn i hele dag, samme hvor mye piller jeg har tatt.... og jeg skal på jobb i morra tidlig!

Tips wanted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips dessverre,ville bare ønske deg god bedring :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for det :o) Jeg har glemt å "grow some balls", så jeg tør ikke ta imot sykemeldinga fra legen enda.. hehe

Skrevet

Da må du rett og slett gå til årsaken til problemet, som er nakken. Har du varmepute å legge på, det er kjempedeilig. Etterpå får du mannen til å massere deg. Hvis du er mye plaget bør du vurdere manuell terapi, det hjalp meg veldig!

God bedring! :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takktakk :)

Har brukt 5.000 kr (ja, det er helt sant) hos kiropraktor, vært hos manuellterapaut 4 ganger (han er litt mer forsiktig enn kiro'n) og fått ørten smertestillende av legen.

Varmepute var kanskje ikke dumt, jeg har jo ikke det her akkurat nuh, men det kan kjøpes i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...