♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 ?vet ikke selv her enda...hmmmmm
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 besteforeldre kommer til å få kalender av tassen. laget dette i fjor av hunden og de elsker denne. så regner med at det blir bra med barnebarnet å. kopp hvor det står verdens beste bestefar(og bestemor om jeg finner det) ellers vet jeg ikke
Slæsh84 Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 her skal vi også lage kalender,vi lager av snuppa mi og tantungen som er 3mnd eldre enn mi.. Det slo an ifjor..
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Vi har vært i gullbrylupp til mine besteforeldre på farssiden, så tenkte å lage en fotobok av dagen, og gi det til dem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Åja, barnas besteforelde? Hmm.. svigers får bilder, igjen
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Svigermor får enda mer sysaker tenker jeg og svigerfar er en lesehest så bøker er et sikkert stikk hvert år. Kanskje sammen med noen sokker eller no... Pappa får ingenting.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2009 Har dere brukt den fotokalenderen på vg eller hvor bestiller dere dette?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 her skal de få kalender av vesla.. så ønsker de seg ikke noe å har det meste, så tenkte jeg skulle kjøpe en kurv å putte oppi litt forsjkellig, har blant annet kjøpt noen lys fra unicef, så putter jeg gjerne oppi noe god sjokolade/konfekt, vin kansje noe små nisser, så pakker jeg den fint inn, tror de vil bli kjempe glad for dem:)
Tøysetipp Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Det håper jeg min søster tar seg av ;-)
Nå da? Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Vi kjøpte digital fotoramme i fjor. Så sender vi bare bilder til denne over nettet og så får de følge med barnebarnet på denne måten. De bor langt fra oss og vi får ikke besøkt de så ofte som vi vil. I år blir det barnebilder.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2009 Lurer på hvor de lager de billigste fotokalenderene?
Renate :-) Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 Fotokalender og en dvd vi har laget med film fra de nesten to første årene :-)
camilla^ Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Ungene har tovet "steiner" som vi skal kjøpe ett tøft fat og ha de på. Hu på 6år måtte lære meg toving, så hun og minsta på 4 har sitti iherdig i kjelleren og tovet. Også er de kjempe fine. Vi har tovet epler også, skikkelig juleepler. Det blir førsteklasse bilde fra hun ene, men ikke barnehage bilde fra hun andre. Syns ikke bildet var noe fint, så har ikke lyst å betale masse for ett dårlig bilde. Ungene skal bake noen kaker til bestefar. blir nok litt julepynt som blir laget og gitt bort, men har ingen planer om å gi bilder om vi ikke får noen veldig fine noen. Evt får ett fint bilde av alle barnebarna.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. oktober 2009 #16 Skrevet 21. oktober 2009 Innrammet søskenbilde som ble tatt i barnehagen nå i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå